Anonym bruker Skrevet 23. august 2020 #1 Skrevet 23. august 2020 Jeg kjøpte vintersko i fjor og kunne da ikke bruke med voksenmodellene fordi de var for smale. Tilfeldig så jeg at de hadde inne til store barn også og de satt som et skudd, selv om jeg måtte opp én str. (Kanskje mest på grunn av foret?) og legge i buestøtte da de var helt flate inni. Nå vil jeg kjøpe et par til høsten som ikke skal være foret og farge finns både til barn og voksne Med ubetydelig prisforskjell. Barnemodellen har glidelås og det tenker jeg også er en fordel. er barne/ungdomsmodellene stort sett bredere eller hadde jeg bare flaks i fjor? Da de er uforet og merket som store i størrelsen tenker jeg å kjøpe min vanlige størrelse. Noen som har bredere erfaring enn meg? Skal kjøpe fra zalando så får ikke prøvd dem. Anonymkode: 35c29...33a
Anonym bruker Skrevet 23. august 2020 #2 Skrevet 23. august 2020 Jeg vet ikke om de er bredere, men det kan være greit å huske at sålen ofte er beregnet på lavere vekt enn voksensko. Anonymkode: ce5b6...8c0
Anonym bruker Skrevet 23. august 2020 #3 Skrevet 23. august 2020 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg vet ikke om de er bredere, men det kan være greit å huske at sålen ofte er beregnet på lavere vekt enn voksensko. Anonymkode: ce5b6...8c0 Det er jeg selvsagt klar over, men de jeg har tilsier at det ikke er et problem av betydning her. Det er også slik når en har litt bredere forfot enn det som regnes som normalen at en ikke kan velge fritt i skobutikken. Da står en i at skoene en faktisk liker varer litt kortere. Anonymkode: 35c29...33a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå