Gå til innhold

Føler meg «avvist»

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så urettferdig.. hver gang mannen har lyst må jeg liksom alltid være klar. Samme hvor trøtt og sliten jeg kan være + gravid i tillegg.. Men når jeg har lyst, da spiller det ikke så stor rolle.. Skal sies at jeg gir meg lett også, fordi jeg føler meg raskt avvist og bare gidder ikke.. Jeg har ofte veldig lyst på morgenen og dette vet han. I dag lå vi å koste litt og jeg begynte å ta på han, og kysset han. Men merker på måten han kysser tilbake at han ikke vil.. Jeg ble på gråten (i skjul) Sto bare opp og dusjet meg.. han ligger i sengen fortsatt.

Kanskje jeg burde gjort en bedre innsats og prøvd å tenne han litt mer. Men føler jeg ikke får det til og gir lett opp.. 

Noen tips? 

Anonymkode: e0230...270

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si til han at han er en idiot, og bestill time hos parterapeut. Hvorfor må du være klar hver eneste gang han har lyst på sex? Hva skjer om du sier nei?

Anonymkode: ffa49...a80

Skrevet

Du må kommunisere tydeligere. Det nytter ikke å bare bli på gråten og så stå opp. 
Da er han jo ikke noe klokere, og aner ikke at du føler deg avvist. På samme måte må du kommunisere tydeligere at du ikke vil stå til rådighet hver eneste gang han har lyst. 

Anonymkode: d3153...fb6

Skrevet

Jeg får neller av sånne selvmedlidende folk som deg! 

Du klager på at du alltid må være klar når han vil (du må ikke det, vet du, du har en egen vilje), men blir passiv aggressiv og på gråten (i skjul, selvsagt) om han ikke tenner med en gang du tenker at du har lyst. 

Har du tenkt på den enkle måten, å faktisk snakke sammen? Et spørsmål om han har lyst kan ordne så mangt. 

Men da kan du jo ikke stå i dusjen og synes synd på deg selv, selvsagt. 

Anonymkode: cbca9...566

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du må kommunisere tydeligere. Det nytter ikke å bare bli på gråten og så stå opp. 
Da er han jo ikke noe klokere, og aner ikke at du føler deg avvist. På samme måte må du kommunisere tydeligere at du ikke vil stå til rådighet hver eneste gang han har lyst. 

Det er sant.. Skal sies at vi begge to generelt har god lyst, men kanskje han hakket mer enn meg.. Og jeg er veldig vant med at han tar initiativet også.. Derfor blir jeg usikker på meg selv når jeg skal våge meg frempå...og så ender det ofte slik. 
Føler det har blitt en ond sirkel.. 

Skrevet
56 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er sant.. Skal sies at vi begge to generelt har god lyst, men kanskje han hakket mer enn meg.. Og jeg er veldig vant med at han tar initiativet også.. Derfor blir jeg usikker på meg selv når jeg skal våge meg frempå...og så ender det ofte slik. 
Føler det har blitt en ond sirkel.. 

Da er problemet ditt eget, du eier din usikkerhet. Ikke klistre den over på ham. Jobb med den selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...