Gå til innhold

Vi har utsatt konfirmasjonsselskapet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og absolutt alle inviterte har gitt tilbakemelding på at det var lurt og at vi har deres fulle forståelse. Noen virket og egentlig lettet over å slippe nå i disse korona-tider. 
Er det flere som har utsatt konfirmasjonen? 

Anonymkode: 4865d...f3e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei der har vi ikke gjort. Dersom ikke myndighetene sier vi skal avlyse kommer vi selvsagt til å ha festen. Vi forholder oss til de anbefalingene vi har fått og ser ingen grunn til å lage egne strengere regler. 

Anonymkode: 5aead...9ae

Skrevet

Vi skal i konfirmasjon om 14 dager... Jeg håper i det lengste at selskapet blir utsatt, men ser dessverre ikke slik ut. Har absolutt ikke lyst slik situasjonen er nå, men føler jeg må🙈 (og vet det blir sure miner om man velger å ikke komme) 

Hadde vært hoppende glad inni meg om det ble utsatt🙄

Anonymkode: c0cdc...11f

Skrevet

Så lurt! Jeg ville gjort det samme. Kan tenke meg at mange gjester er lettet.

Anonymkode: d6490...a84

Skrevet

Hvor lenge vil du utsette? Et år til? To år?

vi var i konfirmasjonsselskap i dag. Leid lokale og alle smittevernregler ble holdt. En flott dag!

Anonymkode: d2dc9...efd

Skrevet

Jeg har lyst til å utsette, men føler press for å ha det. Skal ta en ringerunde i morgen. 

Anonymkode: 0208a...53b

Skrevet

Vi skal ha konfirmasjon snart. Vi har valgt å ta det over to dager, slik at vi ikke blir så mange. 

Vanskelig å vite hvor lenge vi eventuelt måtte utsette det. Blir jo litt rart å invitere til selskap om et år eller to..

Anonymkode: a451b...f29

Skrevet

Når skal dere utsette det til? Når vi får en vaksine? 

jeg har gitt beskjed om at det er helt ok at de som ikke ønsker å delta holder seg hjemme. (Og det mener jeg!) men jeg Tenker at vi faktisk må begynne å leve igjen! Vi må forholde oss til de anbefalingene myndighetene kommer med og ikke lage våre egne regler. 

Jenta vår har allerede gått glipp av konfirmasjostur, Norwaycup og en stor forestilling som hun hadde jobbet med i nesten et år pga Corona. Polenturen med klassen er også avlyst. De er ungsommer NÅ. Livet stopper ikke opp. 

vi følger alle råd med avstand, håndvask og hygiene og skal kose oss på hennes store dag. Heller Ingen av vennene hennes har avlyst/utsatt konfirmasjonen. 

Anonymkode: 5aead...9ae

Skrevet

Hvorfor skal dette utsette? Situasjonen kommer til å være lik i flere år fremover. Vi hadde komf i dag og det gikk strålende!

Anonymkode: 44c59...fa4

Skrevet

Vi skal ha selskapet hjemme, og har valgt å dele det i to for å etterleve smittevernreglene; 20 personer på formiddagen og 20 personer på ettermiddagen. At noen må komme til et kakebord med halve kaker er det minste offeret vi gjør akkurat nå. 
Vi serverer mat i ferdige porsjoner på engangstallerkner og bruker plastglass og engangsservise. Enkelt og greit. 

Anonymkode: 7f591...03d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...