Anonym bruker Skrevet 22. august 2020 #1 Skrevet 22. august 2020 Jeg skal ned noen kilo og har kuttet godteri denne uken.Jeg spiser «normal» mat, men ikke godteri. Jeg har gått ned en kilo denne uka og har så sykt vondt i hue hver dag.I tillegg er jeg kvalm(og finnes ikke lyst på søtt).Er dette en normal reaksjon eller? Anonymkode: b43fa...b49
Anonym bruker Skrevet 22. august 2020 #2 Skrevet 22. august 2020 37 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg skal ned noen kilo og har kuttet godteri denne uken.Jeg spiser «normal» mat, men ikke godteri. Jeg har gått ned en kilo denne uka og har så sykt vondt i hue hver dag.I tillegg er jeg kvalm(og finnes ikke lyst på søtt).Er dette en normal reaksjon eller? Anonymkode: b43fa...b49 Den raske nedgangen skyldes at du taper vann. Da får man også hodepine, og tørste kan også ledsages av kvalme. Drikk mer! Anonymkode: 27ebb...f22
Anonym bruker Skrevet 22. august 2020 #3 Skrevet 22. august 2020 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Den raske nedgangen skyldes at du taper vann. Da får man også hodepine, og tørste kan også ledsages av kvalme. Drikk mer! Anonymkode: 27ebb...f22 Og få i deg salt Anonymkode: 0c763...a5e
Anonym bruker Skrevet 22. august 2020 #4 Skrevet 22. august 2020 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Den raske nedgangen skyldes at du taper vann. Da får man også hodepine, og tørste kan også ledsages av kvalme. Drikk mer! Anonymkode: 27ebb...f22 Hmm jeg har drukket mye vann.Hatt vannflaske på jobb også....i tillegg drukket andre ting Anonymkode: b43fa...b49
Anonym bruker Skrevet 22. august 2020 #5 Skrevet 22. august 2020 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hmm jeg har drukket mye vann.Hatt vannflaske på jobb også....i tillegg drukket andre ting Anonymkode: b43fa...b49 Jaja, kroppen vil ikke få smerter og lidelse av å mangle godteri. Så enten er det psykosomatisk eller så har du dratt på deg en sykdom som gir hodepine. Anonymkode: 27ebb...f22
Hannasbananas Skrevet 22. august 2020 #7 Skrevet 22. august 2020 Du har rett og slett abstinenser. Det går over, men det er helt jævlig i et par uker. Har vært der et par ganger... Jeg heier på deg! 💪🏼
Anonym bruker Skrevet 22. august 2020 #8 Skrevet 22. august 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg skal ned noen kilo og har kuttet godteri denne uken.Jeg spiser «normal» mat, men ikke godteri. Jeg har gått ned en kilo denne uka og har så sykt vondt i hue hver dag.I tillegg er jeg kvalm(og finnes ikke lyst på søtt).Er dette en normal reaksjon eller? Anonymkode: b43fa...b49 Har du endret på maten og, får du i deg nok salt? Anonymkode: a188a...b18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå