Gå til innhold

Hva ville du tenkt her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått en flott kjæreste, men tror han har et lite hamstrings problem. 
Jeg skulle lage middag til han, og så da i skuffer og skap etter ting jeg trengte. Jeg ble ganske overrasket da jeg så i skapene. Han hadde sikkert 14 poser potetmos, over 10 glass med taco saus, 3-4 pakker (med fire porsjoner i hver) av kjøttkake saus, samme med bearnaise saus. 7-8 glass med Sarita indisk saus, 8-10 poser tomatsuppe osv. Mye av det gått ut på dato for mellom ett og fire år siden. Kjøleskapet var også stappet til randen og det samme en diger frys. Han bor alene med en tenåring annen hver uke. Masse skap plass og alt var fylt til randen. 
Jeg ble litt satt ut for det virker som hamstring. 
Har ikke sagt noe enda, hva ville du gjort? Bare latt det gå eller sagt noe? 

Anonymkode: ed87f...1a3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville vel kommentert det, og spurt hva han skal med alt. Og om han ikke burde kaste det gamle. 

Anonymkode: 8bea0...b40

Skrevet

Ja, han er nok litt hamstrer ja, kanskje han er glad i tilbud og kjøper litt for mye når det er noe billig. Jeg er litt sånn, men ikke i de mengdene og hos meg blir ikke maten 4 år gammel da. Jeg hadde nok sagt noe ja, litt forsiktig, men samtidig så er det vel ikke så lett å forandre på en hamstrer, det kommer nok litt ann på hvorfor han hamstrer.

Anonymkode: 23d65...2ed

Skrevet

Jeg ville kommentert det der og da, noe om at han var jo verre enn meg til å samle opp til det gikk ut på dato, haha liksom.

Sett hvordan han reagerte.

Anonymkode: 6dc95...cbb

Skrevet

Voldsomt til snik du da

Anonymkode: 7ec8d...2b6

Skrevet
16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Voldsomt til snik du da

Anonymkode: 7ec8d...2b6

Var jo pga jeg skulle lage middag til han. Gidder ikke å snike i folks kjøkkenskap for å se hva de har altså 😊

Anonymkode: ed87f...1a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...