Anonym bruker Skrevet 22. august 2020 #1 Skrevet 22. august 2020 Mannen min har to barn fra før av i slutten av tenårene. Hans eks tåler meg ikke, men elsker mannen min sin familie. Hun egler seg innpå dem, og til og med på Facebook skal hun like alt. Nå har snart den ene ungen bursdag, og hun vil ha selskapet hjemme hos seg. Min mann og hans foreldre er invitert, men jeg har fått beskjed om at jeg ikke får komme. Det er egentlig greit, men ungen (på 17 år) vil veldig gjerne ha meg der. Derfor er jeg så usikker på hva jeg bør gjøre. Bare holde meg unna eller kanskje flytte hele feiringen hjem til oss? Moren har liten familie, derfor er det kun hun fra den siden av familien som eventuelt kommer. Anonymkode: 8d790...da9
Anonym bruker Skrevet 22. august 2020 #2 Skrevet 22. august 2020 Du du burde gjøre er å slutte å trolle Anonymkode: f32e5...f3f
Juicies Skrevet 22. august 2020 #3 Skrevet 22. august 2020 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Mannen min har to barn fra før av i slutten av tenårene. Hans eks tåler meg ikke, men elsker mannen min sin familie. Hun egler seg innpå dem, og til og med på Facebook skal hun like alt. Nå har snart den ene ungen bursdag, og hun vil ha selskapet hjemme hos seg. Min mann og hans foreldre er invitert, men jeg har fått beskjed om at jeg ikke får komme. Det er egentlig greit, men ungen (på 17 år) vil veldig gjerne ha meg der. Derfor er jeg så usikker på hva jeg bør gjøre. Bare holde meg unna eller kanskje flytte hele feiringen hjem til oss? Moren har liten familie, derfor er det kun hun fra den siden av familien som eventuelt kommer. Anonymkode: 8d790...da9 Mennesker som deg som står bak både dette innlegget og det andre jeg nettopp kommenterte i er grunnen til at jeg skjønner det finnes borrelås på sko til voksne. Har støttekontakten din ferie?
Anonym bruker Skrevet 22. august 2020 #4 Skrevet 22. august 2020 Hahahahahha!!! Idiot Anonymkode: 17651...08b
Anonym bruker Skrevet 22. august 2020 #5 Skrevet 22. august 2020 Det blir jo litt for dumt å prøve å lage en tråd liksom fra den andre siden. Godt forsøk, men nei. Anonymkode: 3744d...32b
Anonym bruker Skrevet 22. august 2020 #6 Skrevet 22. august 2020 Gud altså.. deg igjen Du er så pinlig Anonymkode: 5d75c...53d
Gjest Skrevet 22. august 2020 #7 Skrevet 22. august 2020 Nå vil du se hva som skjer hvis du leker at det er den andre siden som kommer med historien? Sannheten er vel at mosaikkfamilie-formen er krevende for alle parter, og hvis man virkelig bryr seg om ungene/ ungdommene så holder man konfliktnivået så lavt som mulig. Å provosere fram situasjoner der det blir kræsj, er bare dumt for alle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå