Gå til innhold

Tørketrommel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ganske avhengig av det nå som høst og vinter kommer. Jeg har 4 barn! 

Min tørker ALDRI helt tørt. Den er dog gammel blitt. 

Hvilken tørketrommel anbefaler du? 

Anonymkode: abdc9...e61

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er ganske avhengig av det nå som høst og vinter kommer. Jeg har 4 barn! 

Min tørker ALDRI helt tørt. Den er dog gammel blitt. 

Hvilken tørketrommel anbefaler du? 

Anonymkode: abdc9...e61

Samsung sin.

Skrevet

Jeg har grundig, og er fornøyd med den. 

Anonymkode: 02ba7...ae0

Skrevet

For meg er det viktig at man kan overstyre og kjøre tørk på tid (når man tørker dunputer feks). Derfor har jeg en ganske billig en. 

Skrevet
5 minutter siden, Optatium skrev:

For meg er det viktig at man kan overstyre og kjøre tørk på tid (når man tørker dunputer feks). Derfor har jeg en ganske billig en. 

Det kan man med den Grundig-trommelen jeg har. 

Skrevet
53 minutter siden, Optatium skrev:

Jeg er også på utkikk etter ny tørketrommel. 
Jeg forstår faktisk ikke hva du sier her? Overstyre? Derfor billig? 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 3fe09...62d

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er også på utkikk etter ny tørketrommel. 
Jeg forstår faktisk ikke hva du sier her? Overstyre? Derfor billig? 🤷🏼‍♀️

Veldig mange tørketromler har sånn smartteknologi som gjør at de skrur av trommelen når den tror tøyet er tørt. Det er fint egentlig, sparer strøm og unngår at tøyet tar fyr. Men ved tørking av sko, vinterdress, dunputer osv kan tøyet virke tørt, men være langt i fra det. Derfor er det viktig for meg at jeg kan overstyre smartteknologien og kjøre etter minutter. Min maskin er fra whirlpool, kostet 3500k,har hatt den i 8 år og er veldig fornøyd. 

Skrevet

Vi har Miele. Kjempefornøyd!

Anonymkode: 0e267...d8e

Skrevet
1 time siden, Optatium skrev:

Veldig mange tørketromler har sånn smartteknologi som gjør at de skrur av trommelen når den tror tøyet er tørt. Det er fint egentlig, sparer strøm og unngår at tøyet tar fyr. Men ved tørking av sko, vinterdress, dunputer osv kan tøyet virke tørt, men være langt i fra det. Derfor er det viktig for meg at jeg kan overstyre smartteknologien og kjøre etter minutter. Min maskin er fra whirlpool, kostet 3500k,har hatt den i 8 år og er veldig fornøyd. 

Tusen takk for utfyllende svar.

Vi har en Miele som bare piper. Hele tiden! Den har alltid gjort som du sier - skrudd seg av når den har ment at tøyet er tørt. Her har vi aldri vært enige. Men de siste 4-5 årene har det vært et lotteri om den sviver eller ei. Som regel bare piper den hysterisk etter 10 min. Jeg ender opp med å løpe i skytteltrafikk mellom vaskerom og stue for å starte den igjen. Til slutt bare gir den seg 🙄 Jeg er så lei den nå! Takk igjen for svar. Nå skal jeg google tørketrommel. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...