Anonym bruker Skrevet 22. august 2020 #1 Skrevet 22. august 2020 I kompisgjengen til min sønn er det ei mor som jeg blir helt tappa av når hun er i nærheten. Jeg mener at hun skal skryte hele tiden. Vi andre kan snakke om alt og ingen ting og så kommer hun så sier hun : i helgen var vi på hytta og da gikk vi der og ungene gjorde det og det og vi hadde ei super helg. Og til høstferien skal vi reise dit og oppleve det og det. Og i helga sksl.....overnatte til oss og da skal guttene få gjøre det og det. Og hun snakker høyt for at alle skal få det med seg. Jeg har hele tiden trodd at det var bare jeg som følte sånn, men har fått høre at flere tenker det samme. Mener du at sånn er litt skryt eller er dette vanlig? Jeg vet ikke av flere sånne🤣 Anonymkode: 52f82...b60
Anonym bruker Skrevet 22. august 2020 #2 Skrevet 22. august 2020 Hun mener antakelig ikke å skryte. Hun er nok bare kjedelig og utbroderer den minste detalj til folk holder på å få åndenød Anonymkode: 8ffc8...c7f
Anonym bruker Skrevet 22. august 2020 #3 Skrevet 22. august 2020 Vi har alle slike slitsomme mennesker/mødre i vår nærhet. Tror jeg? Min erfaringer er at innimellom alt de får til og hvor mye de koser seg skal det fortelles om all trening de driver med🤢🤢🤢 Anonymkode: c9f12...5d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå