Gå til innhold

Hvordan velge, mage eller hode?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet akkurat med ekstreme menssmerter og et veldig kraftig migreneanfall.
Har medisiner for begge, men de kan ikke kombineres.
Hva hadde du tatt?

Anonymkode: 166f4...826

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Migrene.

Anonymkode: 9e3d9...f56

Skrevet

Migrenemedisin, og varmepute på magen. 🙂 

Anonymkode: 24504...f7a

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Migrenemedisin, og varmepute på magen. 🙂 

Anonymkode: 24504...f7a

Det jeg endte på.
Problemet er at migrenemedisinen tar det verste av hodepinen, men ikke kvalmen, og den varmeputen gjør kvalmen verre

HI

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det jeg endte på.
Problemet er at migrenemedisinen tar det verste av hodepinen, men ikke kvalmen, og den varmeputen gjør kvalmen verre

HI

Jeg er også plaget av disse to,jeg ba om - og  fikk utskrevet kvalmestillende og det reddet meg fra å bli gal. Jeg har hormon -og stressrelatert migrene, så alltid når mensen kommer, så er migrenen på plass, men bare 1-2 dager. 

Anonymkode: ba707...e73

Skrevet

Litt seint nå kanskje, men det som fungerer godt på min migrene (fenazon, aspirin, gjerne med koffein for migrenen sin del) også fungerer på menssmerter. Du kan jo prøve feks Cataflam? 

Anonymkode: c1a7e...e79

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Litt seint nå kanskje, men det som fungerer godt på min migrene (fenazon, aspirin, gjerne med koffein for migrenen sin del) også fungerer på menssmerter. Du kan jo prøve feks Cataflam? 

Anonymkode: c1a7e...e79

Er litt sent nå, er Cataflam jeg bruker

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det jeg endte på.

HI

Skaff deg kvalmestillende, så har du til neste gang, det er ille nok med smertene om man ikke skal være kvalm i tillegg

Anonymkode: 1446d...4da

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er også plaget av disse to,jeg ba om - og  fikk utskrevet kvalmestillende og det reddet meg fra å bli gal. Jeg har hormon -og stressrelatert migrene, så alltid når mensen kommer, så er migrenen på plass, men bare 1-2 dager. 

Anonymkode: ba707...e73

Jeg fikk også migrene ved mens. Har gått 2 mnd på minipille nå og har ikke hatt ett eneste anfall. Begynte på minipille for å se om det kunne hjelpe på migrenen. 

Anonymkode: a081a...ff5

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg fikk også migrene ved mens. Har gått 2 mnd på minipille nå og har ikke hatt ett eneste anfall. Begynte på minipille for å se om det kunne hjelpe på migrenen. 

Tåler dessverre ikke hormonprevensjon.
Blør hele tiden av det og blir et troll

HI

Skrevet
52 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tåler dessverre ikke hormonprevensjon.
Blør hele tiden av det og blir et troll

HI

Ser den. Jeg blir gal av p-piller. Blødde i 6 uker på minipilla, men har stoppet nå og humøret er levelig. 

Ift migrene så er det kun maxalt som tar "alt" hos meg, de andre jeg har prøvd tok bare toppene. Er du plaget med oppkast også, kan stikkpiller være et godt alternativ. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...