Anonym bruker Skrevet 22. august 2020 #1 Skrevet 22. august 2020 Når hadde jeg eggløsning? Syns dette er vanskelig å tyde.. Testene er tatt 18.08, 20.08, 21.08 og 22.08. Den mørkeblå er 18.08. Jeg innbiller meg eggløsning kanskje var 20.? Nå er de jo blitt litt blassere ettersom dagene har gått 😂🤞🏻 Anonymkode: 0f09e...c87
Anonym bruker Skrevet 22. august 2020 #2 Skrevet 22. august 2020 Skal ikke begge strekene være like sterke når man har eggløsning? Men av de som du har der så er vel den nest øverste den som er sterkest av de Anonymkode: 16103...715
Anonym bruker Skrevet 22. august 2020 #3 Skrevet 22. august 2020 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: Skal ikke begge strekene være like sterke når man har eggløsning? Men av de som du har der så er vel den nest øverste den som er sterkest av de Anonymkode: 16103...715 Jo, skal vel det. Og nest øverste er jo 20.08, som jeg også mente at må ha vært eggløsning. Skal se om jeg finner bilde av den testen rett etter at den ble tatt 😅 Anonymkode: 0f09e...c87
Anonym bruker Skrevet 22. august 2020 #4 Skrevet 22. august 2020 Dette er testen jeg tok torsdag 20.08... Ifølge syklusen min skulle jeg ha eggløsning typ 20/21. Anonymkode: 0f09e...c87
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå