Gå til innhold

Hjelp meg å tyde testen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når hadde jeg eggløsning? Syns dette er vanskelig å tyde.. 
Testene er tatt 18.08, 20.08, 21.08 og 22.08. Den mørkeblå er 18.08.

Jeg innbiller meg eggløsning kanskje var 20.? Nå er de jo blitt litt blassere ettersom dagene har gått 😂🤞🏻

2088DC15-920A-4CC3-A078-AEF790C7A6E1.jpeg

Anonymkode: 0f09e...c87

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal ikke begge strekene være like sterke når man har eggløsning? Men av de som du har der så er vel den nest øverste den som er sterkest av de

Anonymkode: 16103...715

Skrevet
28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skal ikke begge strekene være like sterke når man har eggløsning? Men av de som du har der så er vel den nest øverste den som er sterkest av de

Anonymkode: 16103...715

Jo, skal vel det. Og nest øverste er jo 20.08, som jeg også mente at må ha vært eggløsning. Skal se om jeg finner bilde av den testen rett etter at den ble tatt 😅

Anonymkode: 0f09e...c87

Skrevet

Dette er testen jeg tok torsdag 20.08... Ifølge syklusen min skulle jeg ha eggløsning typ 20/21.

B7BA424B-9543-4633-952E-25513099D993.jpeg

Anonymkode: 0f09e...c87

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...