Gå til innhold

Fler som ikke kjenner vennene til partner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært sammen 8 år. Kjenner kun 1 venn, fordi det er et vennepar. 

Ellers kjenner jeg ingen. Han inviterer aldri noen til oss. Bare hvis jeg er borte (sjeldent). Drar på gutteturer, ikke ofte. Henger jo forsåvidt utrolig sjeldent med de selv også, så jeg forstår at når de først skal møtes, så vil de være gutta. Alle har dame og barn. Men det slutter ikke å plage meg. 

Han er på guttetur nå, og jeg vet ikke hvem alle han er med er. Noe jeg synes er litt ubehagelig. Er jeg teit? 

Anonymkode: f3066...b32

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan faktisk ikke forestille meg å ha vært sammen med en mann i så mange år og så aldri ha møtt noen av hans venner, bortsett fra én. Så ja, det ville nok ha plaget meg litt.

Men jeg ville for lenge siden tatt initiativ til å be venner til dere, med og uten damer og barn. Ha en fest en gang med dine og hans venner.

Man trenger jo ikke omgås hverandres venner jevnlig, men merkelig å aldri ha møttes på så mange år, det synes jeg.

Snakker dere ikke sammen om hverandres venner?

Anonymkode: b9b77...8ff

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vært sammen 8 år. Kjenner kun 1 venn, fordi det er et vennepar. 

Ellers kjenner jeg ingen. Han inviterer aldri noen til oss. Bare hvis jeg er borte (sjeldent). Drar på gutteturer, ikke ofte. Henger jo forsåvidt utrolig sjeldent med de selv også, så jeg forstår at når de først skal møtes, så vil de være gutta. Alle har dame og barn. Men det slutter ikke å plage meg. 

Han er på guttetur nå, og jeg vet ikke hvem alle han er med er. Noe jeg synes er litt ubehagelig. Er jeg teit? 

Hadde det på samme måte med eksen som jeg var sammen med i 5 år. Han hadde mange kompiser, men jeg fikk bare møte 2 av de. Når kompisene inviterte hverandre på julebord med følge så fikk jeg aldri være med, da ble han før hjemme selv også. Jeg trodde vi var i et seriøst forhold og de gangene jeg var i tvil på om han var sammen med meg av de rette grunnene,så bedyret ham at det var han og vi prøvde også å bli gravid sammen,så jeg valgte å stole på han. Men synest at det var merkelig at jeg ikke ble inkludert i hans vennegjeng på samme måte som han var i min. Etterhvert kom sannheten for en dag,han hadde egentlig aldri vært interressert i meg. Til kompisene hadde han sagt at jeg ikke ville være med på sammenkomstene i gjengen hans fordi jeg var så beskjeden. Det stemte no ihvertfall ikke. Så 5 år bortkastet. Jeg gjorde det slutt da sannheten kom for en dag.

Anonymkode: 4eb2a...da0

Skrevet

Vi ble sammen på videregående, så jeg kjenner alle vennene hans, med unntak av noen kollegaer. 

Anonymkode: 26672...bbd

Skrevet

Veldig merkelig. Samtidig er mine gode venner som familie for meg. Kunne aldri forestilt meg at de ikke skulle vært endel av mitt liv. Mitt liv innebærer mann og barn. Tror noe av det første vi gjorde var å presentere hverandre for våre venner. Vært sammen i 11år.

Anonymkode: 59192...54d

Skrevet

Hi her. Jeg har invitert alle til bursdag 1 gang. Også har jeg vært med på fest 1 gang. Men ellers er de "gutta" når de er sammen. Jeg kunne helt sikkert vært mye flinkere til å invitere de jeg. For generelt er mannen lite sosial. Han gamer og snakket med kompiser på telefon. Men sånn i snitt, tror jeg han møter venner kanskje en gang i kvartalet, og da forstår jeg at de vil møtes alene og catche up. Har full forståelse for det. 

Men for meg er det fortsatt litt merkelig følelse når han først er på gutteturer eller guttekvelder, at jeg ikke aner hva slags folk han er med. For jeg ble jo ikke kjent sånn ordentlig med noen, på de 2 festene jeg har møtt noen av de. 

Han har også veldig mange venner. Men jeg føler ingen av de er veldig nære sånn egentlig. Kanskje var det før, men er man veldig nære tenker jeg at man møtes og er hjemme hos hverandre osv.. 

Kanskje jeg er dum? 

Skrevet

Jeg kjenner ikke vennene til kjæresten min. Vi har vært sammen 1,5 år. Virker ikke som om han er interessert i at jeg skal treffe de, tror det er fordi de er mye sammen med eks kona (som ikke liker meg) 

Anonymkode: 65d75...008

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...