Gå til innhold

Utelate noen i gjestelisten.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en konfirmant i høst. Hvordan hadde dere reagert om dere ble invitert men ikke samboere? 

Anonymkode: a39ba...cd2

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har en konfirmant i høst. Hvordan hadde dere reagert om dere ble invitert men ikke samboere? 

Jeg synest det er merkelig, i vår familie inviterer vi alle eller ingen, men i eksen sin familie, så ble aldri jeg invitert til bryllup, runde dager l jul, påske osv. Så alle familier har vel forskjellige tradisjoner. 

Anonymkode: e25eb...ad7

Skrevet

Jeg hadde tenkt: Ja da vet jeg hvor jeg har de 😖

Anonymkode: 28e3c...672

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Akkurat i disse corona tidene hadde jeg synes det var helt greit. Man kan ha ett visst antall. 

Anonymkode: b5747...389

Skrevet

Nå i disse koronatider er det flere som har måttet gjøre det sånn for å holde antall gjester nede. 

Så lenge det er grunnen, og man forteller det, blir ikke folk skuffet over det altså. 

Vet om flere som har hatt dåp og konfirmasjon i høst som bare inviterer besteforeldre og tanter/onkler av blodsbånd og ingen inngiftet og ingen søskenbarn. Det er forståelig nå. 

Anonymkode: 7b639...03d

Skrevet

Da hadde jeg følt meg snytt. Hvorfor skal han få slippe? Konf er drita kjedelig.

Anonymkode: 8b041...239

Skrevet

Helt greit. ALLE må kutte i disse dager. Å bli sur når de vet det er pga korona. Slike folk trenger man ikke i livet sitt. 

Anonymkode: 3bb1b...4f0

Skrevet

helt greit i disse tider, her skal både jeg og min samboer i 4 konfirmasjoner, 1 sammen, han skal i 2 alene og jeg 1 alene. Den vi begge er bedt i er i lokaler :) de andre 3 er hjemme hos de, Jeg skal til gudbarnet mitt, og han skal til ene gudbarnet og det andre er kusinen hans

Anonymkode: 44efb...b4f

Skrevet

Dersom der er pga. covid, eller at samboeren er dømt øksemorder, så er det ok.

Skrevet

Det spørs jo hva som er grunnen, selvsagt. 

Vi blir jo som regel bedt sammen til ting, så om det ikke var pga smittevern hadde jeg nok blitt ganske overrasket. 

Anonymkode: e070a...46c

Skrevet

I år hadde jeg ikke reagert på det, med mindre alle andre ble invitert med partner.

Anonymkode: ad5fd...bed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...