Anonym bruker Skrevet 21. august 2020 #1 Skrevet 21. august 2020 Gravid med tvillinger. Følte meg andpusten når jeg var bare 4-5 uker på vei, men det gikk raskt over. Er nå uke 18 og plutselig blitt veldig andpusten..utrolig ubehagelig. Bare jeg sitter helt stille og skal spise for eks, så er det også ubehagelig.. Magen har blitt større og alt tar plass og presser på så klart.. Men vil det bli sånn resten av svangerskapet?? 😅 Noen med erfaringer? Kan ikke huske at jeg har hatt det sånn tidligere. Men det blir vel ekstra med to i magen sikkert.. Anonymkode: cf425...f7c
Anonym bruker Skrevet 21. august 2020 #2 Skrevet 21. august 2020 Dette har med hormoner å gjøre så vel som plass. Fire graviditeter bak meg å vært andpusten i starten. Så gikk det over, så startet det også ble det verre jo større magen ble rundt tredje trimester.vært gravid med tvillinger en gang. Anonymkode: 621a0...31f
Anonym bruker Skrevet 21. august 2020 #3 Skrevet 21. august 2020 Jeg trodde hjertet skulle hoppe ut bare jeg gikk opp trappen i hjemmet vårt, og det før jeg gikk opp i vekt. Har alltid på aktivitet/pulsklokke og så pulsen ble skyhøy. Fikk testet lungekapasiteten, men alt var normalt. Anonymkode: e5011...9a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå