Gå til innhold

Sår hals, jobb eller ikke 😬

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir så stresset av disse reglene!

Jeg har egentlig en del sykefravær, så jeg føler at jeg må presse meg litt ekstra de gangene jeg tross alt kan klare å gå på jobb. 

Jobber i resepsjon og har kontakt med mange. Fikk bittelitt vondt i halsen i går og har det fremdeles, pluss litt snue. 

Retningslinjene er spesifisert fra arb.giver, har man symptomer blir man hjemme. 

Men symptomene mine er så lette, i alminnelige tider hadde jeg knapt registrert dem. Det er ingen tilfeller av korona her jeg bor heller og jeg har ikke vært på reise. 

Jeg er ikke komfortabel med å være hjemme på så tynt grunnlag, men jeg er heller ikke komfortabel med å dra på jobb. 

Dette stresser meg så jeg får magesjau i tillegg 😬😷🤢

Hva gjør jeg?

Anonymkode: e0c6d...a38

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du ringer sjefen og spør om det er noe du kan gjøre hjemmefra og så bestiller du testing. Er du heldig har du svar før mandag.

Anonymkode: 86804...8a9

Skrevet

Du har helt typiske koronasymptomer. Du holder deg hjemme. 

Skrevet

Man SKAL være hjemme. Detter er likt for alle nå. 

Anonymkode: ce16c...097

Skrevet

Nå kom yngste og har og ugg i halsen, så da ble valget brått mye enklere. Vi blir hjemme. 

Det tar tid å snu holdningene fra å gå på jobb og skole så sant man klarer til å bli hjemme med selv svake symptomer. 

Hi

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nå kom yngste og har og ugg i halsen, så da ble valget brått mye enklere. Vi blir hjemme. 

Det tar tid å snu holdningene fra å gå på jobb og skole så sant man klarer til å bli hjemme med selv svake symptomer. 

Hi

Kjenner den selv. Vært hjemme med sår hals i 3 dager nå, jobber i bhg. Ville til vanlig gått på jobb, har ikke nedsatt allmenntilstand i det hele tatt. Hadde tenkt meg på jobb i dag, men så fikk ungen feber i går kveld. Så da er vi hjemme da. 

Anonymkode: cdd89...643

Skrevet

Det er virkelig ikke lett altså.

Jeg har ME, og sår hals og hodepine er jo to av hovedsymptomene mine. Jeg har hatt sår og vond hals 90% av dagene siden vi fikk høre om korona første gang på seinvinteren jeg, skal jeg liksom bare være inne da.... 

Kan jo ikke det, må ut av huset litt jeg også. Selv om jeg stort sett alltid har vond hals, er småsvimmel, hodepine osv. 

Anonymkode: 7188a...fd4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...