Gå til innhold

Dere som har endt forhold...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan visste dere at det var riktig avgjørelse?😥Jeg er i tvil....

Anonymkode: 39a26...5c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fant ut at jeg hadde det kjempefint alene i 6 uker mens han var bortreist og at for hver dag det nærmet seg hjemkomsten skrev han at han gledet seg og jeg ble nesten fysisk dårlig av det. Han kom hjem til ferdigpakket koffert 

Anonymkode: 33066...84f

Skrevet

Første gangen var jeg 33. Vi hadde helt ulike planer for livet og framtida. Antall barn, hvilket sted vi ville bo, hvor mye tid vi ville investere i utdanning og hvem som skulle vente på hvem mens det foregikk osv osv. Når vi i tillegg hadde et veldig magert sexliv og etterhvert mange uforståelige konflikter, da måtte jeg bare ut. 

Andre gangen var jeg 38. Jeg innså at det barnet jeg hadde med meg inn i forholdet, ikke hadde det godt. Da var det ingen tvil mer. 
Lykke til med å finne rett beslutning! 

Anonymkode: 091c3...b67

Skrevet

Da det gikk opp for meg at jeg faktisk foraktet ham så mye at jeg ble kvalm. I helgene lå han utpå til både 13 og 14 og når han da kom labbende med surfjes uten å hilse hei hverken til meg eller barna så ble jeg gående med et sinne inni meg. Han var så passiv til oss og ville aldri gjøre noe sammen med oss. Innså det plutselig en dag og bestemte meg for at jeg ikke orket dette livet. Da hadde det vært på denne måten i minst 5 år. 

Anonymkode: 4e210...b2e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...