Gå til innhold

Når er man for gammel til vippe extensions?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venninna mi satt det på som første gang som 35 åring, hun ble knallfin (valgte så naturlige som mulig). Men er ikke det sånn man gjør når man er i slutten av tenårene?

Anonymkode: 34cbf...28c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen burde gjøre det. Noen sinne.

Anonymkode: 8744e...f79

Skrevet

Alltid. 

Det finnes ingen alder hvor det er ok. 

Anonymkode: 926c1...ed0

Skrevet

Visste ikke at der var en øvre aldersgrense for det. Hvis det får deg til å føle deg bra, så kjør på! 

Anonymkode: 425f8...2e5

Skrevet

Jeg hadde det en periode da jeg var i slutten av 30-årene. Likte det veldig godt fordi jeg slapp å bruke et gram med sminke. Nedturen var at jeg etterhvert ble sensitiv for limet de bruker, i tillegg er vippene mine nå ødelagt for alltid. Mye kortere og mindre volum selv flere år etter siste vippesett. 

Jeg ville derfor aldri anbefalt det til noen uansett alder. 

Skrevet

Jeg synes godt voksne ser veldig slitne ut med tunge, falske vipper. Føler meg for gammel selv; 39 år.

Anonymkode: 9d07e...9d4

Skrevet

Lynlim på øyelokket er aldri noen god idé...

Anonymkode: bcf23...8a3

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Venninna mi satt det på som første gang som 35 åring, hun ble knallfin (valgte så naturlige som mulig). Men er ikke det sånn man gjør når man er i slutten av tenårene?

«Vippe extentions» og «naturlig» hører ikke sammen. Det ser ALDRI naturlig ut.

Det blir den samme fornektelsen som kvinner med silikon i brystene som insisterer på at der ser heeeelt naturlig ut. Nei, det gjør ikke det, men vi er så høflige at vi jatter med.

Anonymkode: 1edf3...f77

Skrevet

Man er alltid for gammel... 

Anonymkode: 79e18...7e5

Skrevet

Alltid.

Anonymkode: 59689...4bd

Skrevet

Tanta mi var vel rundt 58. Ble superfin.

Anonymkode: ecb60...cbc

Skrevet
4 timer siden, Kira skrev:

Mye kortere og mindre volum selv flere år etter siste vippesett. 

Det skyldes ikke limet, men alderen. Jeg har ikke hatt extensions noen gang. Men vippene på en 45-åring er skrinnere enn hos en 20-åring uansett.

Anonymkode: ecb60...cbc

Skrevet

Dere som sier at det aldri ser naturlig ut har kanskje ikke lagt merke til det🤣. Jeg har hatt det i perioder i mange år. Elsker det. Men jeg har klassisk enkelt. Så er ikke mange som vet det. Ser bare ekstra sliten ut når det er ei stund siden sist påfylling

Anonymkode: ebf95...309

Skrevet
9 timer siden, Kira skrev:

Jeg hadde det en periode da jeg var i slutten av 30-årene. Likte det veldig godt fordi jeg slapp å bruke et gram med sminke. Nedturen var at jeg etterhvert ble sensitiv for limet de bruker, i tillegg er vippene mine nå ødelagt for alltid. Mye kortere og mindre volum selv flere år etter siste vippesett. 

Jeg ville derfor aldri anbefalt det til noen uansett alder. 

Har du prøvd iGlow vippeserum? Det funker faktisk kjempe bra. Jeg bruker det og vippene er blitt mye lengre og kraftigere. Eneste ulempen er at når man slutter å bruke det så går vippene tilbake til normalen etter en stund.

Anonymkode: 7e8bc...3a0

Skrevet

Når man bikker ti. Før det er man for ung.

Skrevet

Det finnes faktisk de som ser naturlig ut, og det ser fint ut. 
Men de overdrevne lange ser bare dumt ut uansett alder. 
Ser på unge jenter med disse lange vippene, samme øyenbryn og samme brunkrem/foundation og jeg synes ikke det ser pent ut. Men det gjorde neppe den hvite eller rosa leppestiften og blå øyenskyggen jeg brukte på åttitallet heller 😂

Anonymkode: 5c4d7...977

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Har du prøvd iGlow vippeserum? Det funker faktisk kjempe bra. Jeg bruker det og vippene er blitt mye lengre og kraftigere. Eneste ulempen er at når man slutter å bruke det så går vippene tilbake til normalen etter en stund.

Anonymkode: 7e8bc...3a0

Takk for tips 👍😊

Skrevet
1 time siden, gale damen skrev:

Når man bikker ti. Før det er man for ung.

Jepp! Like greit å presse dem inn i skjønnhetsidealer før de når puberteten. Da mine bikket ti ga jeg dem hair-extensions, sminke og push-up med padding, samt falske negler, slik at de var helt klare for puberteten. 

Anonymkode: 5a76a...d84

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jepp! Like greit å presse dem inn i skjønnhetsidealer før de når puberteten. Da mine bikket ti ga jeg dem hair-extensions, sminke og push-up med padding, samt falske negler, slik at de var helt klare for puberteten. 

Anonymkode: 5a76a...d84

Jeg tror du skal lese en gang til.. 

Skrevet

Finnes ingen øvre aldersgrense på det.

Anonymkode: e1c3e...97b

Skrevet

Alltid! Ser helt tragisk ut.

Anonymkode: 90456...d58

Skrevet

Prøvde en gang med den naturlige varianten. Utrolig praktisk å slippe sminke, ingen som så forskjell, var bare litt tettere og ganske lik lengde som mine naturlige.

Anonymkode: 8d13e...512

Skrevet
På 20.8.2020 den 21.34, Anonym bruker skrev:

Hvor har du vært de siste årene?? Hvis du tror at dette er noe kun tenåringer gjør.....

Om det er pent er noe helt annet.

Anonymkode: 47dd6...df9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...