Anonym bruker Skrevet 20. august 2020 #1 Skrevet 20. august 2020 Pappan min er "semi alkoholiker"... Dvs at han drikker på kvelden, hver kveld, og bare på kvelden. Han drikker vel 3 store glass (+) vin. Ikke utagerende. Jeg har 2 barn.. Alene. Før drakk han ikke når barna var våken. Nå kommer glasset frem idet jeg sender barna på badet. De er 8 og 10år. Pappa har bodd hos meg de siste 3 årene. Han har mistet mamma og hatt et tøft liv. Np orker jeg ikke mer. Jeg vil ikke vaske for han lenger, lage mat etter hans ønsker, ikke høre på sytingen om fortiden, ikke høre på klager om nåtiden, ikke høre de dumme småkranglene han har med barna mine, ikke se han drikke seg ihjel lenger... Saaaaaakte med sikkert!! Jeg har bedt han om å flytte ut innen slutten av september. Jeg hadde masse dumme unnskyldninger, som han faktisk kjøpte, for hvorfor han bør flytte ut.. Jeg vet at han kommer til å drikke mer når jeg "kaster han ut". Er det noe annet enn å be han flytte ut som jeg kan gjøre? Han vil ikke slutte å drikke. Jeg har spurt og bedt han om det.. Anonymkode: 1f834...5ff
amandine Skrevet 20. august 2020 #2 Skrevet 20. august 2020 Du har gjort det helt riktige. Du er dine barns mor, ikke din fars.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2020 #3 Skrevet 20. august 2020 Eller så må du si til han at du ikke vil ha alkohol i huset. At jan bør gå til psykolog, så han kan få hjelp. Det er tydelig st han drikker for å håndtere tanker/minner/følelser. Anonymkode: 7bf40...f73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå