Gå til innhold

Planlegger høstferie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo ikke så lenge til. Jeg vil reise en langhelg med barna, me har ikke verdens beste råd. 

Kan dere foreslå rimelig hytteutleie hvor det er mulig med mange turer (ikke på snø enda) maks 2 timers kjøring fra Drammen i alle retninger (bortsett fra hurum)

Anonymkode: 44688...b13

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se på inatur.no

Anonymkode: fd076...37b

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Se på inatur.no

Anonymkode: fd076...37b

Har gjort det. Finner ikke noe rimelig der

Skrevet

Hør med venner eller familie om dere skal bytte hus/leilighet.

Anonymkode: 618f0...44b

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hør med venner eller familie om dere skal bytte hus/leilighet.

Anonymkode: 618f0...44b

De jeg kjenner bor her jeg bor. Derfor leter jeg etter noe som er litt rimeligere enn hyttene til inatur. Campingplasser feks. Men vil gjerne være i nærheten av turområder

Skrevet

Ikke hytte da, men Skien fritidspark har fine pakker som inkluderer badeland og klatrepark. Veldig trivelig der.

Anonymkode: 2c0ff...cb2

Skrevet

Hva med markahyttene til DNT? Ikke alle som har strøm og innlagt vann, men noen. 

Anonymkode: 946b0...5e6

Skrevet

Kan anbefale hyttene rundt Sæteren gård i Bærum (DNT). Men de har ikke strøm og vann, men liten gasskomfyr vedovn og man kan hente vann ved hovedhuset. Veldig koselige og mange ting å gjøre i området. Åpen kafé i helgene på låven. 

Skrevet

Synes ofte hytteutleie i Norge er dyrt om man ikke kommer over et spesialtilbud. Dette firmaet har gode deal på hotell/ fjellstuer innimellom om man er ute i god tid: 

https://www.risskov.no/search/

Anonymkode: 1ab31...efd

Skrevet

Jeg ser at endel hotell sliter, og de har pakkeløsninger man kan kjøpe. Feks Quality i Sarpsborg kan du nå bo hele helgen i familierom inkludert frokost til 1990 kroner. Der er det jo badeland, lekeland og klatrevegg. Tipper endel hotell ønsker seg kunder i høstferien også, derfor anbefaler jeg deg å titte litt på nettet etter det. 

Anonymkode: 125f8...80d

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ikke hytte da, men Skien fritidspark har fine pakker som inkluderer badeland og klatrepark. Veldig trivelig der.

Anonymkode: 2c0ff...cb2

Jeg vil veldig gjerne på tur i skog og mark. Vi er ikke «park-mennesker». Finnes det noe annet sted med friluftsområder?

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Kan anbefale hyttene rundt Sæteren gård i Bærum (DNT). Men de har ikke strøm og vann, men liten gasskomfyr vedovn og man kan hente vann ved hovedhuset. Veldig koselige og mange ting å gjøre i området. Åpen kafé i helgene på låven. 

høres fint ut, men sjekker det som dagstur da det bare er 20 min unna meg.

39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Synes ofte hytteutleie i Norge er dyrt om man ikke kommer over et spesialtilbud. Dette firmaet har gode deal på hotell/ fjellstuer innimellom om man er ute i god tid: 

https://www.risskov.no/search/

Anonymkode: 1ab31...efd

Synes ikke der er så ille. Noen campinger leier ut for 3-500 per natt. Vi er ikke hotellmennesker. Fjellstuer høres bedre ut, men fant ingen via linken

36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ser at endel hotell sliter, og de har pakkeløsninger man kan kjøpe. Feks Quality i Sarpsborg kan du nå bo hele helgen i familierom inkludert frokost til 1990 kroner. Der er det jo badeland, lekeland og klatrevegg. Tipper endel hotell ønsker seg kunder i høstferien også, derfor anbefaler jeg deg å titte litt på nettet etter det. 

Anonymkode: 125f8...80d

Hotell er dessverre utelukket for oss. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...