Gå til innhold

Kjenner dere noen av brukerne her i real life?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen dere har truffet, tekstet med eller lignende?

Anonymkode: b9cc2...581

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg regner flere av dem blant mine nære venninner.

Anonymkode: 16b29...74a

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det er jo folk som har vært i livet mitt lenge, noen i 17-18 år.

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo folk som har vært i livet mitt lenge, noen i 17-18 år.

Så utrolig hyggelig! Jeg har også flere nære og gode venner herfra. De er gull verdt ❤️

Skrevet

Nei, jeg kjenner ingen her inne

Anonymkode: 979bd...0e9

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Admin

Skrevet
24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så utrolig hyggelig! Jeg har også flere nære og gode venner herfra. De er gull verdt ❤️

Hvordan blir dere kjent med folk her inne?

Skrevet

Jeg har en på Facebook og insta, etter å ha blitt kjent her inne😊

Anonymkode: b5d7c...b03

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan blir dere kjent med folk her inne?

Det er vel sånn når man bruker nick og er her lenge, så ser du gjerne hvem du kan gå overens med. Og så utvikler det seg bare. Og vips etter noen år er man venner.

Skrevet

Jeg kjenner ei, men hun vet ikke at jeg vet hvem hun er. Jeg er «anonym», hun bruker nick. 

Anonymkode: a6b9d...361

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kjenner ei, men hun vet ikke at jeg vet hvem hun er. Jeg er «anonym», hun bruker nick. 

Det samme skjedde med meg, men motsatt vei. Fikk melding av en venninne som ga seg til kjenne. Hun hadde kjent igjen meg. Gjorde ingenting da, hun er jo en god venninne. 

Skrevet
28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva er det du kjente henne igjen på? 

Anonymkode: 84493...3ce

Skrevet
35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva er det du kjente henne igjen på? 

Anonymkode: 84493...3ce

Husker ikke helt hva det var. Hun har vært her lenge. 

Skrevet

Ja, jeg har fått flere gode venner her inne. Venner som jeg regner blant mine nærmeste.  

Skrevet

Jeg har kjent igjen tre stykker, men bare en er her fortsatt med nick. De vet ikke at jeg vet hvem de er.

Anonymkode: 98e37...fb1

Skrevet

Jeg har blitt kjent med flere her inne, men har ikke tett kontakt med noen for tiden. 

Jeg opplevde at en bruker omtalte bryllupet mitt her inne, mandagen etter at vi giftet oss, med så mange detaljer at jeg ikke var i tvil. Hun hadde i tillegg et nick som var nesten likt fornavnet hennes, så da skjønte jeg jo hvem det var. Hun er ikke aktiv lenger, men jeg fikk vite veldig mye om henne, samboeren (som var min manns forlover), eksen, barna, foreldrene osv som jeg egentlig godt kunne klart meg uten å vite. 

Skrevet
2 minutter siden, Iiiiik skrev:

Jeg har blitt kjent med flere her inne, men har ikke tett kontakt med noen for tiden. 

Jeg opplevde at en bruker omtalte bryllupet mitt her inne, mandagen etter at vi giftet oss, med så mange detaljer at jeg ikke var i tvil. Hun hadde i tillegg et nick som var nesten likt fornavnet hennes, så da skjønte jeg jo hvem det var. Hun er ikke aktiv lenger, men jeg fikk vite veldig mye om henne, samboeren (som var min manns forlover), eksen, barna, foreldrene osv som jeg egentlig godt kunne klart meg uten å vite. 

😱 Guri, hva gjorde du da? Jeg hadde blitt helt paff!

Skrevet
5 minutter siden, Iiiiik skrev:

Dæven 😱 Håper det var positive ting 🙈

Skrevet

Har kjent igjen en. Hun vet ikke at jeg vet om henne. Men hun skriver ikke noe galt, men er lett gjenkjennelig :)

Anonymkode: 3dc33...946

Skrevet (endret)
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dæven 😱 Håper det var positive ting 🙈

Jada, heldigvis positive ting som ble skrevet om bryllupet. Men ganske dumt gjort da, for det var så mye og så detaljert at hun neppe kan ha tenkt over at jeg kunne lese det. Alt det hun skrev om sitt eget liv var imidlertid ikke like positivt, og vet ikke om hun egentlig vil at jeg skal vite så mye om henne. 

Endret av Iiiiik
Skrevet
2 minutter siden, Iiiiik skrev:

Jada, heldigvis positive ting som ble skrevet om bryllupet. Men ganske dumt gjort da, for det var så mye og så detaljert at hun neppe kan ha tenkt over at jeg kunne lese det. Alt det hun skrev om sitt eget liv var imidlertid ikke like positivt, og vet ikke om hun egentlig vil at jeg skal vite så mye om henne. 

Jeg opplevde noe lignende, jeg kjente igjen en på Kvinneguiden-forumet. Det var i utgangspunktet bare koselig, og jeg hadde tenkt å fortelle henne det, men så kom jeg tilfeldigvis over noen hun hadde skrevet på seksualitet-underforumet. Det var kleint...

Skrevet
17 minutter siden, Iiiiik skrev:

Jeg har nok skrevet for mye her selv tidligere. Det var ikke like mye nettvett da jeg startet her på forumet for x antall år siden. 

Skrevet
57 minutter siden, amandine skrev:

😱 Guri, hva gjorde du da? Jeg hadde blitt helt paff!

Jeg tenkte først å si det til henne, at jeg syntes det var hyggelig at hun likte bryllupet. Men så er ikke dette folk vi treffer så ofte, og jeg kjenner henne egentlig ikke så godt, hun er dama til... Før vi traff dem hadde hun skrevet om hvordan typen bare tenkte på seg selv når de hadde sex, hvordan hun og eksen kranglet om barna, hvor dårlig relasjon hun hadde til faren sin osv. Da bestemte jeg meg for at det ville være for vanskelig for henne å vite at jeg visste, så jeg sa ingenting. 

Skrevet
6 minutter siden, Iiiiik skrev:

Jeg tenkte først å si det til henne, at jeg syntes det var hyggelig at hun likte bryllupet. Men så er ikke dette folk vi treffer så ofte, og jeg kjenner henne egentlig ikke så godt, hun er dama til... Før vi traff dem hadde hun skrevet om hvordan typen bare tenkte på seg selv når de hadde sex, hvordan hun og eksen kranglet om barna, hvor dårlig relasjon hun hadde til faren sin osv. Da bestemte jeg meg for at det ville være for vanskelig for henne å vite at jeg visste, så jeg sa ingenting. 

Men nå risikerer du jo at hun leser dette og kjenner deg igjen🥴

Anonymkode: e343c...2d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...