Anonym bruker Skrevet 20. august 2020 #1 Skrevet 20. august 2020 Og syns at alle på 40 er blitt veldig unge i forhold til kva dei var før. Men likevel klarar eg ikkje heilt å forbinde det talet med meg sjølv. Hadde vel tenkt eg skulle vore meir reflektert og vaksen når den dagen kom.... Samtidig trur eg eigentleg at dei aller fleste kjenner det på same måten, stemmer det? Anonymkode: e6824...707
Anonym bruker Skrevet 20. august 2020 #2 Skrevet 20. august 2020 Helt sikkert... Anonymkode: 6679c...af6
Anonym bruker Skrevet 20. august 2020 #3 Skrevet 20. august 2020 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Og syns at alle på 40 er blitt veldig unge i forhold til kva dei var før. Men likevel klarar eg ikkje heilt å forbinde det talet med meg sjølv. Hadde vel tenkt eg skulle vore meir reflektert og vaksen når den dagen kom.... Samtidig trur eg eigentleg at dei aller fleste kjenner det på same måten, stemmer det? Anonymkode: e6824...707 Ikke da jeg ble 40, men nå når jeg er snart 50... Anonymkode: 73ac4...94c
Anonym bruker Skrevet 20. august 2020 #4 Skrevet 20. august 2020 De aller fleste kjenner der nok på samme viset😊 Jeg er snart 40, og venter fremdeles på å bli ordentlig voksen😅 Anonymkode: 993d7...c68
Anonym bruker Skrevet 20. august 2020 #5 Skrevet 20. august 2020 Tenkte akkurat det samme selv i dag. Snart 40 og ikke kommet lengre. Sukk.. Altså jeg har jobb, barn, mann og hus, men føler innvendig at jeg ikke er der jeg trodde jeg skulle være. Fortsatt usikker og opptatt av å gjøre alle til lags. Vet ikke helt hva jeg vil i livet heller.. Så Ja, vi er i alle fall to.. Anonymkode: 42976...542
Anonym bruker Skrevet 20. august 2020 #6 Skrevet 20. august 2020 Jeg ble 40 nå. Jeg har ikke blitt skikkelig voksen enda. Jeg vil ikke bli det heller. Trives med å være litt barnslig av og til. Føler meg ikke som 40, så det blir ingen feiring av det. Med eller uten korona Anonymkode: 705e5...2ce
Anonym bruker Skrevet 20. august 2020 #7 Skrevet 20. august 2020 29 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg ble 40 nå. Jeg har ikke blitt skikkelig voksen enda. Jeg vil ikke bli det heller. Trives med å være litt barnslig av og til. Føler meg ikke som 40, så det blir ingen feiring av det. Med eller uten korona Anonymkode: 705e5...2ce Feiring skal det iallfall bli!! Treng ikkje vere voksen for å like det😊 men neste år👍. Anonymkode: e6824...707
Anonym bruker Skrevet 20. august 2020 #8 Skrevet 20. august 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: De aller fleste kjenner der nok på samme viset😊 Jeg er snart 40, og venter fremdeles på å bli ordentlig voksen😅 Anonymkode: 993d7...c68 Mamma påsto ho ikkje vart skikkeleg vaksa før ho fekk born. Eg synst ikkje det har hjelpt så mykje heller🙈 Anonymkode: e6824...707
Anonym bruker Skrevet 20. august 2020 #9 Skrevet 20. august 2020 Ta dere sammen, damer. Dere ER voksne. Anonymkode: ab58c...81e
Anonym bruker Skrevet 20. august 2020 #10 Skrevet 20. august 2020 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Mamma påsto ho ikkje vart skikkeleg vaksa før ho fekk born. Eg synst ikkje det har hjelpt så mykje heller🙈 Anonymkode: e6824...707 Nei, jeg har en tenåring så har vært mamma i ganske mange år, men det hjalp lite😁 Heldigvis egentlig, hvem vil bli ei gammel kjerringa liksom🤷♀️ Anonymkode: 993d7...c68
Anonym bruker Skrevet 20. august 2020 #11 Skrevet 20. august 2020 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ta dere sammen, damer. Dere ER voksne. Anonymkode: ab58c...81e Det var liksom berre det at eg håpte eg snart slapp å ta meg sammen for å vere vaksen, berre vere vaksen heilt uten å tenke å måtte konsentrere meg. Anonymkode: e6824...707
Anonym bruker Skrevet 20. august 2020 #12 Skrevet 20. august 2020 37 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det var liksom berre det at eg håpte eg snart slapp å ta meg sammen for å vere vaksen, berre vere vaksen heilt uten å tenke å måtte konsentrere meg. Anonymkode: e6824...707 Jeg har akkurat fylt 50 og tenker det samme som du skrev i hovedinnlegget ditt. Det du skriver her minnet meg om noe jeg tror kan være viktig å huske. Det er en stor forskjell på å være barnslig og umoden og det å være barnlig. Barnslig og umoden er jeg ikke lenger. Men barnlig, det håper jeg egentlig jeg forblir til jeg legges i grava i forhåpentligvis veldig høy alder (det vil si jeg tenker jeg har levd bare halve livet til nå ). Jeg kjenner to som er godt over 90 år og de sier at det er så viktig å holde på evnen til å kunne se og glede seg over de små gledene i livet, ikke være så høytidelig bestandig, være litt impulsiv, le og tulle. De sier begge to at det er mer enn nok alvor i livet, det kommer enten vi vil eller ikke, men det er all gleden, spontaniteten og det å ikke bli fanget av alvoret som virkelig må jobbes for å beholde og glede seg over. For noen år siden hadde jeg en del å gjøre med en god del over 80 år også, og de sa mye av det samme. Aldri slutte å engasjere seg, la seg engasjere, la seg inspirere. Så kanskje man rett og slett ikke skal konsentrere seg så veldig om å være voksen I hvert fall hvis man vet at man stort sett takler alle de voksengreiene ganske greit Anonymkode: 53403...c76
Anonym bruker Skrevet 20. august 2020 #13 Skrevet 20. august 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Mamma påsto ho ikkje vart skikkeleg vaksa før ho fekk born. Eg synst ikkje det har hjelpt så mykje heller🙈 Anonymkode: e6824...707 Jeg blir også snart 40 år og har er barn som per definisjon blir voksen om noen uker, men ikke tale om at jeg føler meg skikkelig voksen likevel 😅 Anonymkode: 37dfb...ebf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå