Anonym bruker Skrevet 20. august 2020 #1 Skrevet 20. august 2020 Lenge siden jeg har søkt jobb, og lurer på om en sender med papirer (attester osv) da en søker? Eller tas disse kun med på eventuelt intervju? Anonymkode: 0de81...4cc
Anonym bruker Skrevet 20. august 2020 #2 Skrevet 20. august 2020 De legges kun ved dersom de ber om det i annonsen, ellers tar du med til intervju Anonymkode: ab3a2...f21
Anonym bruker Skrevet 20. august 2020 #3 Skrevet 20. august 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: De legges kun ved dersom de ber om det i annonsen, ellers tar du med til intervju Anonymkode: ab3a2...f21 Ok, då kun CV og søknad altså? Føles liksom så rart å ikke skulle dokumentere liksom. Takk for svar 😊 Anonymkode: 0de81...4cc
Anonym bruker Skrevet 20. august 2020 #4 Skrevet 20. august 2020 Jeg legger de alltid med som godt merka vedlegg, så er det opp til de om de vil se eller ikke. Fått tilbakemelding på at jeg tydeligvis har orden i sakene og det ser oversiktlig og bra ut. Anonymkode: 9e695...477
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå