Anonym bruker Skrevet 19. august 2020 #1 Skrevet 19. august 2020 Eller ansatt og ansatt. Har startet et selskap med en som ikke jobber for å si det sånn, alt ligger på mine skuldre. Har latt dette fare men merker nå at det begynner å plage meg, i tillegg er han så sur hele tiden. Har så nedlatende tone å snakke til meg på. Prøver å nevne det, men da mener han jeg er uprofesionell og at jeg med MIN holdning ødelegger samarbeid, noe som ikke stemmer. Da det er jeg som har ordnet alle samabeid, og jeg har god tone med alle våre partnere. Jeg er alltid glad og positiv, men virker som det irriterer han så da møter han meg på en sur måte. Feks vi skulle ha daglige møter, dette har han kuttet, når jeg spurte vennlig om det passet idag skrev han bare. NEI. fredag kveld. Hvordan takler jeg dette? Føler jeg trenger hjelp. Råd Anonymkode: 7efb3...052
Anonym bruker Skrevet 19. august 2020 #2 Skrevet 19. august 2020 Jeg ville bedt om ett møte med sjefen. Jeg ville nok ikke sagt at det er ett problem, men at du sliter med å finne en måte å samarbeide med dette mennesket. Be om råd og hvordan du kan få det til og hvordan andre har gjort dette. Jeg har gjort dette flere ganger på jobb. Nå høres det nesten ut som jeg er vanskelig, men.. Vi har mange i arbeidstrening, språkopplæring, lærlinger og andre tiltak slik at vi har veldig mange ulike mennesker innom i kortee eller lengre perioder. Noen har jeg slitt veldig med å få noen kjemi eller samarbeide med. Da har jeg hatt en samtale med sjefen og vi har diskutert litt. Jeg går lett til sjefen, jeg gidder ikke å gå og gruble på ting. Så da har jeg ofte fått ulike tips og mye har fungert veldig bra. Han vet som oftes mye og mye han ikke har lov å si, men siden han vet det han vet så vet han ofte måter vi kan takle dette på. Det er en ansatt jeg aldri har gått overens med, det er bare full kræsj uansett. Heldigvis har nesten alle problemer med han, slik at jeg vet det ikke er bar meg som sliter der. Men, jeg har også der hatt samtaler med sjefen, det har også andre hatt så noe har vi fått it av det, selv om det ikke har løst så mye. Når jeg starter samtalen med å si jeg sliter med å finne ut hvordan jeg kan samarbeide eller hvordan jeg skal forholde meg til personen blir diskusjonen en helt annen enn om jeg sier han er umulig å samarbeide med og er bare negativ. Anonymkode: 15cc3...e0b
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 19. august 2020 #3 Skrevet 19. august 2020 Kanskje du kan brodere dette til han?
Anonym bruker Skrevet 19. august 2020 #4 Skrevet 19. august 2020 Har dere startet selskap sammen? 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Har startet et selskap med en som ikke jobber for å si det sånn, alt ligger på mine skuldre. Da ville jeg ha avsluttet samarbeidet! Anonymkode: 6f8f1...fe1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå