Anonym bruker Skrevet 19. august 2020 #1 Skrevet 19. august 2020 Gravid med nr 5 i uke 32. Har de siste ukene lagt merke til att det begynner og lukte urin av trusa mi på ettermiddag/kveld😔😔 jeg har aldri lekket før i noen av de andre graviditetene eller etter fødsel men nå går det vel rett vest med hele vaginaen min😪 kjenner jeg er skikkelig lei meg. Gruer meg til fødsel og tiden etterpå. Jeg er glad i sex og vil ikke att vaginaen min skal bli slapp og vid. Den har vert heilt perfekt hele tiden, etter alle fødslene. Og ja kniper og kniper flere ganger daglig. Men de får vel å opperere etterpå om det fortsetter? Noen som har gjort det? Anonymkode: abf53...d9d
Anonym bruker Skrevet 19. august 2020 #2 Skrevet 19. august 2020 Er du seriøs? Anonymkode: c9488...407
Anonym bruker Skrevet 19. august 2020 #3 Skrevet 19. august 2020 40 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er du seriøs? Anonymkode: c9488...407 Ja.. hva da? Er ikke det normalt og bekymre seg om sitt sexliv eller att man lekker urin? Er det så normalt likksom? Hi Anonymkode: abf53...d9d
Anonym bruker Skrevet 19. august 2020 #4 Skrevet 19. august 2020 Men urin kommer ikke fra skjeden din, så det der går bra! Fosteret trykker nok på urinblæren, og så lekker det litt. Det går over etter fødsel, det. Når du er klar etter fødsel kan du begynne å trene styrke, det er mye bedre enn kniping. Anonymkode: e4186...5bc
Anonym bruker Skrevet 19. august 2020 #5 Skrevet 19. august 2020 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja.. hva da? Er ikke det normalt og bekymre seg om sitt sexliv eller att man lekker urin? Er det så normalt likksom? Hi Anonymkode: abf53...d9d  Anonymkode: c9488...407
Kjerringa med agurken Skrevet 19. august 2020 #6 Skrevet 19. august 2020 Helt naturlig så ta det rolig. Du får fortsette å knipe, men kan være greit å bruke truseinnlegg og gå på do litt før du virkelig må.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2020 #7 Skrevet 20. august 2020 Siden du skal ha nr. 5 og i tillegg tror at urin kommer fra vagina, er det kanskje bra hvis det blir lite sex framover. Anonymkode: 73b1d...818
Anonym bruker Skrevet 20. august 2020 #8 Skrevet 20. august 2020 Urin kommer ut fra urinrøret, ikke vagina. Babyene ligger forskjellig fra gang til gang, denne presser tydeligvis mer på blæra. Urinlekkasje har ingenting med vidden på vagina og gjøre. Anonymkode: 76d6b...1dd
Anonym bruker Skrevet 20. august 2020 #9 Skrevet 20. august 2020 Men kjære vene. Du venter nummer fem, og må dermed være ganske voksen. Urin kommer fra urinrøret. Ja du kan være slapp i underlivet. Etter fødsel fem er du selvsagt litt mer herja der ned. Lekkasjer kommer av mange ting. Mine har TRÅKKET på blæra mi slik at jeg tisset meg ut. Jeg er ikke spesielt slarkete i underlivet for det. Anonymkode: 687ce...65a
Anonym bruker Skrevet 20. august 2020 #10 Skrevet 20. august 2020 Nå ble jeg mer sjokkert over at det tydeligvis er kvinner der ute som ikke vet hvor urinrøret ligger, enn av innlegget til Hi. Urinrøret er plassert i vaginalåpningen, om en er anatomisk korrekt anlagt, skal det kunne sees som ett lite hull helt øverst i vaginalåpningen. Her finnes det flere avvik, enn de som ser ut som en anatomisk tegning. Urinlekkasje er helt normalt i siste innspurt av svangerskap, det en derimot skal følge med på er om det vedvarer etter fødsel. Urinlekkasje hos kvinner, selv under graviditet er enda ganske tabubelagt, så jeg forstår godt Hi er bekymret. Håper det går seg til etter fødsel Hi. Gjør knipeøvelser daglig. Kan også være lurt å gå på toalettet oftere, for å få tømt blæren titt, slik at en forsøker å minske lekkasjene. Ellers ønsker jeg deg alt godt videre i graviditeten, og med fødsel når den tid kommer 😊  Anonymkode: 7e5be...20a
Anonym bruker Skrevet 20. august 2020 #11 Skrevet 20. august 2020 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nå ble jeg mer sjokkert over at det tydeligvis er kvinner der ute som ikke vet hvor urinrøret ligger, enn av innlegget til Hi. Urinrøret er plassert i vaginalåpningen, om en er anatomisk korrekt anlagt, skal det kunne sees som ett lite hull helt øverst i vaginalåpningen. Her finnes det flere avvik, enn de som ser ut som en anatomisk tegning. Urinlekkasje er helt normalt i siste innspurt av svangerskap, det en derimot skal følge med på er om det vedvarer etter fødsel. Urinlekkasje hos kvinner, selv under graviditet er enda ganske tabubelagt, så jeg forstår godt Hi er bekymret. Håper det går seg til etter fødsel Hi. Gjør knipeøvelser daglig. Kan også være lurt å gå på toalettet oftere, for å få tømt blæren titt, slik at en forsøker å minske lekkasjene. Ellers ønsker jeg deg alt godt videre i graviditeten, og med fødsel når den tid kommer 😊  Anonymkode: 7e5be...20a Takk for det🙂 Anonymkode: abf53...d9d
Anonym bruker Skrevet 20. august 2020 #12 Skrevet 20. august 2020 Jeg lakk litt på slutten av mitt fjerde svangerskap, men ikke etter fødsel. Så det var nok bare presset ned mot blæra som gjorde det. Sexlivet blir ikke ødelagt selv om du har litt lekkasjer på slutten av svangerskapet, prøv å pust med magen og ta en dag av gangen. Skulle det bli problemer etter at barnet er født og barseltiden er over, så tar du tak i det da. Anonymkode: c27e9...1b8
Anonym bruker Skrevet 20. august 2020 #13 Skrevet 20. august 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Nå ble jeg mer sjokkert over at det tydeligvis er kvinner der ute som ikke vet hvor urinrøret ligger, enn av innlegget til Hi. Urinrøret er plassert i vaginalåpningen, om en er anatomisk korrekt anlagt, skal det kunne sees som ett lite hull helt øverst i vaginalåpningen. Her finnes det flere avvik, enn de som ser ut som en anatomisk tegning. Urinlekkasje er helt normalt i siste innspurt av svangerskap, det en derimot skal følge med på er om det vedvarer etter fødsel. Urinlekkasje hos kvinner, selv under graviditet er enda ganske tabubelagt, så jeg forstår godt Hi er bekymret. Håper det går seg til etter fødsel Hi. Gjør knipeøvelser daglig. Kan også være lurt å gå på toalettet oftere, for å få tømt blæren titt, slik at en forsøker å minske lekkasjene. Ellers ønsker jeg deg alt godt videre i graviditeten, og med fødsel når den tid kommer 😊  Anonymkode: 7e5be...20a Selvsagt vet jeg det. Men lekkasje under graviditeten er helt normalt og sier ingenting om vaginas tilstand. Og når dette er oppstått i løpet av graviditeten så er det lite trolig at hi plutselig er skadet der. Lekkasje under svangerskap er helt vanlig. Etter en fødsel derimot er historien en annen om man lekker. Dette burde jo hi vite når hun er på barn nummer fem. Anonymkode: 687ce...65a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå