mamma til adhd gutt<3 Skrevet 19. august 2020 #1 Skrevet 19. august 2020 Dere som liker å dra på spa.. Hvilket spa er dere favoritt? Både innenlands og i utlandet. Vil gjerne ha tips og høre erfaringer. ( tenker ikke reise ut av landet nå)
Anonym bruker Skrevet 19. august 2020 #2 Skrevet 19. august 2020 Jeg liker veldig godt Farris bad. Men også the well og son spa. 🙂 Anonymkode: b630c...c17
Anonym bruker Skrevet 19. august 2020 #3 Skrevet 19. august 2020 Ystad Saltsjöbad i Ystad, helt sør i Sverige Anonymkode: e1cca...516
Anonym bruker Skrevet 19. august 2020 #4 Skrevet 19. august 2020 I Norge er The Well helt klart best. Og for oss som verken har behov for å være kollektivt naken, eller se andre fremmede naken har de en dag i uka hvor badetøy er påbudt. 👍 Anonymkode: 128da...274
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 19. august 2020 Forfatter #5 Skrevet 19. august 2020 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ystad Saltsjöbad i Ystad, helt sør i Sverige Anonymkode: e1cca...516 Det har jeg ikke prøvd men har veldig lyst å dra dit☀️☀️☀️
Anonym bruker Skrevet 19. august 2020 #6 Skrevet 19. august 2020 27 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Det har jeg ikke prøvd men har veldig lyst å dra dit☀️☀️☀️ Jeg ble veldig glad i stedet En mil med sandstrand, hotellet ligger nesten bokstavelig talt på stranden. Gode terapeuter, fine spaområder, hyggelig betjening, god mat. Ystad er i tillegg en veldig koselig by, spesielt gamlebyen Sovnet og våknet til bølgeskvulp. Jeg skal helt klart tilbake en gang Da jeg var der hadde jeg vært syk lenge, så det var himmelsk for meg. Bestemte meg for at en gang skal jeg tilbake dit, og da skal jeg være i så god fysisk form at jeg kan stå opp grytidlig en morgen, jogge langs hele eller det meste av stranden, få med meg morgenyogaen når jeg kommer tilbake, så deilig frokost, spa, massasje. Og jeg skal ha med en kjærest. Har fremdeles en god vei å gå, men jobber med å få på plass alle ting, også det siste Anonymkode: e1cca...516
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 19. august 2020 Forfatter #7 Skrevet 19. august 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg ble veldig glad i stedet En mil med sandstrand, hotellet ligger nesten bokstavelig talt på stranden. Gode terapeuter, fine spaområder, hyggelig betjening, god mat. Ystad er i tillegg en veldig koselig by, spesielt gamlebyen Sovnet og våknet til bølgeskvulp. Jeg skal helt klart tilbake en gang Da jeg var der hadde jeg vært syk lenge, så det var himmelsk for meg. Bestemte meg for at en gang skal jeg tilbake dit, og da skal jeg være i så god fysisk form at jeg kan stå opp grytidlig en morgen, jogge langs hele eller det meste av stranden, få med meg morgenyogaen når jeg kommer tilbake, så deilig frokost, spa, massasje. Og jeg skal ha med en kjærest. Har fremdeles en god vei å gå, men jobber med å få på plass alle ting, også det siste Anonymkode: e1cca...516 Høres fantastisk ut ♥️
Anonym bruker Skrevet 19. august 2020 #9 Skrevet 19. august 2020 Vann Spa i Sverige Anonymkode: 7538a...ceb
Anonym bruker Skrevet 21. august 2020 #10 Skrevet 21. august 2020 On 8/19/2020 at 6:18 PM, mamma til adhd gutt<3 said: Dere som liker å dra på spa.. Hvilket spa er dere favoritt? Både innenlands og i utlandet. Vil gjerne ha tips og høre erfaringer. ( tenker ikke reise ut av landet nå) Son uten tvil ❤️ også hankø spa. Liker strømstad også,men det er jo stengt Anonymkode: 8b923...5ac
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 21. august 2020 Forfatter #11 Skrevet 21. august 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Son uten tvil ❤️ også hankø spa. Liker strømstad også,men det er jo stengt Anonymkode: 8b923...5ac Ikke testet Hankø men son blir litt badeland synes jeg....
Kira Skrevet 21. august 2020 #12 Skrevet 21. august 2020 I Norge liker jeg best The Well. Farris bad er også bra, men jeg foretrekker The Well I utlandet har jeg to favoritter; Sopot Marriott resort & spa i Sopot (Polen) og Marienlyst badehotell rett utenfor Helsingør (Danmark). https://www.marriott.com/hotels/travel/gdnmc-sopot-marriott-resort-and-spa/?scid=bb1a189a-fec3-4d19-a255-54ba596febe2&y_source=1_NTkxNjYwOC03MTUtbG9jYXRpb24uZ29vZ2xlX3dlYnNpdGVfb3ZlcnJpZGU= https://www.marienlyst.dk/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå