Gå til innhold

Beste spa?

mamma til adhd gutt<3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som liker å dra på spa.. Hvilket spa er dere favoritt? Både innenlands og i utlandet. Vil gjerne ha tips og høre erfaringer. ( tenker ikke reise ut av landet nå) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker veldig godt Farris bad. Men også the well og son spa. 

🙂

Anonymkode: b630c...c17

Skrevet

Ystad Saltsjöbad i Ystad, helt sør i Sverige :)

Anonymkode: e1cca...516

Skrevet

I Norge er The Well helt klart best. Og for oss som verken har behov for å være kollektivt naken, eller se andre fremmede naken har de en dag i uka hvor badetøy er påbudt. 👍

Anonymkode: 128da...274

Skrevet
25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ystad Saltsjöbad i Ystad, helt sør i Sverige :)

Det har jeg ikke prøvd men har veldig lyst å dra dit☀️☀️☀️

Skrevet
27 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Det har jeg ikke prøvd men har veldig lyst å dra dit☀️☀️☀️

Jeg ble veldig glad i stedet :)

En mil med sandstrand, hotellet ligger nesten bokstavelig talt på stranden. Gode terapeuter, fine spaområder, hyggelig betjening, god mat. Ystad er i tillegg en veldig koselig by, spesielt gamlebyen :) Sovnet og våknet til bølgeskvulp.

Jeg skal helt klart tilbake en gang :) Da jeg var der hadde jeg vært syk lenge, så det var himmelsk for meg. Bestemte meg for at en gang skal jeg tilbake dit, og da skal jeg være i så god fysisk form at jeg kan stå opp grytidlig en morgen, jogge langs hele eller det meste av stranden, få med meg morgenyogaen når jeg kommer tilbake, så deilig frokost, spa, massasje. Og jeg skal ha med en kjærest. Har fremdeles en god vei å gå, men jobber med å få på plass alle ting, også det siste ;)

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ble veldig glad i stedet :)

En mil med sandstrand, hotellet ligger nesten bokstavelig talt på stranden. Gode terapeuter, fine spaområder, hyggelig betjening, god mat. Ystad er i tillegg en veldig koselig by, spesielt gamlebyen :) Sovnet og våknet til bølgeskvulp.

Jeg skal helt klart tilbake en gang :) Da jeg var der hadde jeg vært syk lenge, så det var himmelsk for meg. Bestemte meg for at en gang skal jeg tilbake dit, og da skal jeg være i så god fysisk form at jeg kan stå opp grytidlig en morgen, jogge langs hele eller det meste av stranden, få med meg morgenyogaen når jeg kommer tilbake, så deilig frokost, spa, massasje. Og jeg skal ha med en kjærest. Har fremdeles en god vei å gå, men jobber med å få på plass alle ting, også det siste ;)

Høres fantastisk ut ♥️

Skrevet

Son spa ❤️

Anonymkode: 39019...7ae

Skrevet

Vann Spa i Sverige

Anonymkode: 7538a...ceb

Skrevet
On 8/19/2020 at 6:18 PM, mamma til adhd gutt<3 said:

Dere som liker å dra på spa.. Hvilket spa er dere favoritt? Både innenlands og i utlandet. Vil gjerne ha tips og høre erfaringer. ( tenker ikke reise ut av landet nå) 

Son uten tvil ❤️ også hankø spa. Liker strømstad også,men det er jo stengt

Anonymkode: 8b923...5ac

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Son uten tvil ❤️ også hankø spa. Liker strømstad også,men det er jo stengt

Anonymkode: 8b923...5ac

Ikke testet Hankø men son blir litt badeland synes jeg.... 

Skrevet

I Norge liker jeg best The Well. Farris bad er også bra, men jeg foretrekker The Well

I utlandet har jeg to favoritter; Sopot Marriott resort & spa i Sopot (Polen) og Marienlyst badehotell rett utenfor Helsingør (Danmark).

https://www.marriott.com/hotels/travel/gdnmc-sopot-marriott-resort-and-spa/?scid=bb1a189a-fec3-4d19-a255-54ba596febe2&y_source=1_NTkxNjYwOC03MTUtbG9jYXRpb24uZ29vZ2xlX3dlYnNpdGVfb3ZlcnJpZGU=

https://www.marienlyst.dk/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...