Anonym bruker Skrevet 19. august 2020 #1 Skrevet 19. august 2020 Vært sammen med en fyr i 6 mnd, var stormforelsket i februar da vi møttes, og fikk en skikkelig kickstart på forholdet pga korona. Var sammen hele tiden siden begge var permittert fra jobb. Fantastisk mann! Allerede nå synes jeg at forelskelsen har avtatt, den gjør jo det med åra, men ikke allerede nå? Følelsene mine er erstattet av irritasjon og jeg gleder meg ikke til å møte han. Kan dette snu? Jeg synes fortsatt han er utrolig kjekk, han er veldig snill (aldri opplevd maken). Men enkelte ting han gjør irriterer meg, og vi er ikke på samme sted når det gjelder sex. I starten var flere ganger per dag ok, men jeg orker ikke lenger å ha sex 1.5 time hver kveld når vi er hjemme fra jobb etter 18.00. Og han kan fint ha sex 2 ganger i løpet av kvelden, han MÅ ikke og han maser ikke, men han gjør det gladelig om vi er i siget... Er det for sent? Anonymkode: b879d...8fd
Anonym bruker Skrevet 19. august 2020 #2 Skrevet 19. august 2020 Det er vel etter de første 3 til 6 månedene at dere skal finne ut om dere blir et par også etter at feberen har gitt seg. Så du får gruble på hva det er du vil: være forelsket eller være i et forhold? Anonymkode: cf808...2d9
Anonym bruker Skrevet 19. august 2020 #3 Skrevet 19. august 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det er vel etter de første 3 til 6 månedene at dere skal finne ut om dere blir et par også etter at feberen har gitt seg. Så du får gruble på hva det er du vil: være forelsket eller være i et forhold? Anonymkode: cf808...2d9 Det er jo langt fra dette jeg lurer på... vet at man ikke er forelska livet ut, det skriver jeg også. Men hvis det å irritere seg og ikke glede seg til å møte fyren er å "være i et forhold", så har du misforstått. Noen med erfaring? Er forholdet dømt nedenom og hjem, eller kan det snu? Vet at forhold har oppturer og nedturer, men når det starter sånn etter 6 mnd er det vel ikke helt heldig.... Anonymkode: b879d...8fd
Anonym bruker Skrevet 19. august 2020 #4 Skrevet 19. august 2020 Har du prøvd å snakke med han? Spesielt om dette med sex, forklare at du faktisk ikke klarer å holde på i "all evighet" nå når hverdagen er tilbake. Hva er det som irriterer deg? Kanskje dere må komme dere litt mer ut? På tur, kino, middag, besøk? Klart man kan bli irritert hvis man bare trør hjemme og får mulighet til å irritere seg... Anonymkode: 3a8e3...42a
Anonym bruker Skrevet 19. august 2020 #5 Skrevet 19. august 2020 Jeg har vært sammen med mannen min i 25 år. Når jeg ikke ser ham på et par dager fordi en av oss er på reise, så savner jeg ham. Skikkelig. Så jeg tenker vel sånn at om du allerede nå er lunken, så er ikke det et veldig godt tegn. Anonymkode: f2632...89e
Anonym bruker Skrevet 19. august 2020 #6 Skrevet 19. august 2020 Jeg har vært sammen med min mann i 25 år også, og når han er borte savner jeg han overhode ikke. Ikke gleder jeg meg til han skal komme hjem heller. Hvis forholdet er irriterende allerede etter 6 mnd kan jeg love; det blir værre! Anonymkode: aaf9d...7b6
Anonym bruker Skrevet 19. august 2020 #7 Skrevet 19. august 2020 Jeg tror at når du allerede irriterer deg over han, og ikke gleder deg til å se han igjen, så blir det ikke noe bedre! Mitt råd er å gjøre det slutt. Jeg fant også ting som irriterte meg med min eks tidlig i forholdet. Dette ble jo selvfølgelig verre etter som tiden gikk. Forholdet tok slutt etter noen år, for min del var følelsene for han borte flere år før det ble slutt. Anonymkode: a297d...01d
Anonym bruker Skrevet 19. august 2020 #8 Skrevet 19. august 2020 Ville ikke giddet! Du vet når det er riktig. Anonymkode: 25dab...058
Anonym bruker Skrevet 19. august 2020 #9 Skrevet 19. august 2020 Ikke bli i et forhold som du ikke er fornøyd i forlenge. 6 mnd er ingenting! Det er helt ok å innse at man ikke passet sammen og gå videre. gjorde det for noen år siden. Fant han som er mannen min i dag ganske raskt etter dette. Han har irritert meg som han jeg var i forhold med i 6-7 mndr. Kunne helt sikkert gått et par mnd før også. Og for all del han var en snill fyr men han passet ikke sammen med meg. Anonymkode: 04121...958
Anonym bruker Skrevet 19. august 2020 #10 Skrevet 19. august 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Ikke bli i et forhold som du ikke er fornøyd i forlenge. 6 mnd er ingenting! Det er helt ok å innse at man ikke passet sammen og gå videre. gjorde det for noen år siden. Fant han som er mannen min i dag ganske raskt etter dette. Han har irritert meg som han jeg var i forhold med i 6-7 mndr. Kunne helt sikkert gått et par mnd før også. Og for all del han var en snill fyr men han passet ikke sammen med meg. Anonymkode: 04121...958 Mannen min har ikke irritert meg som han jeg var i et kort forhold med skulle det stå😂🙈 Anonymkode: 04121...958
Anonym bruker Skrevet 19. august 2020 #11 Skrevet 19. august 2020 Takk for svar (bekreftelse). Er nok sant at dette ikke vil fungere, jeg savner han ikke etter 2 dager uten han altså 🙄 Anonymkode: b879d...8fd
Anonym bruker Skrevet 19. august 2020 #12 Skrevet 19. august 2020 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er jo langt fra dette jeg lurer på... vet at man ikke er forelska livet ut, det skriver jeg også. Men hvis det å irritere seg og ikke glede seg til å møte fyren er å "være i et forhold", så har du misforstått. Noen med erfaring? Er forholdet dømt nedenom og hjem, eller kan det snu? Vet at forhold har oppturer og nedturer, men når det starter sånn etter 6 mnd er det vel ikke helt heldig.... Anonymkode: b879d...8fd Man velger jo selv hva man vil irritere seg over? Anonymkode: cf808...2d9
Syngensang Skrevet 19. august 2020 #13 Skrevet 19. august 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Man velger jo selv hva man vil irritere seg over? Anonymkode: cf808...2d9 Nei, det gjer ein altså ikkje! I sofall hadde no vel folk berre valt å ikkje irritere seg. Det er jo så irriterande å gå rundt å vere irritert heile tida.
Iiiiik Skrevet 19. august 2020 #14 Skrevet 19. august 2020 Det er klart ting går opp og ned, men etter seks mnd bør det ikke være så mye irritasjon altså. Jeg ville lukket den døra.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2020 #15 Skrevet 19. august 2020 2 timer siden, Syngensang skrev: Nei, det gjer ein altså ikkje! I sofall hadde no vel folk berre valt å ikkje irritere seg. Det er jo så irriterande å gå rundt å vere irritert heile tida. Seriøst - man velger selv. Dersom man ikke har lært å ignorere bagateller før man blir voksen, må man øve på det. Anonymkode: cf808...2d9
Syngensang Skrevet 20. august 2020 #16 Skrevet 20. august 2020 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Seriøst - man velger selv. Dersom man ikke har lært å ignorere bagateller før man blir voksen, må man øve på det. Anonymkode: cf808...2d9 Til ei viss grad, ein kan lære seg å la vere å reagere utad, ein kan lære seg å oversjå. Men ein kan faktisk ikkje og skal ikkje!!! ignorere alle irritasjonsmoment, i bunn og grunn går det ut over din eigen identitet. Og i hi sitt tilfelle ville eg iallefall ikkje bruke krefter på å ikkje irritere meg. Eg ville nok gått frå heile mannen om plussane ikkje var fleire enn minusane!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå