Gå til innhold

Jeg blir så voldsomt lei meg....😓

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn som i dag.Jeg har alt for mye å gjøre, alene mesteparten av tiden med ungene, ei i skikkelig «tennisalder»og en liten en.Jobber fulltid++og har null alenetid, virkelig null.Får ikke gå på do alene.

I dag knakk jeg, det tippa over med en ting som skjedde.Jeg ble så lei meg..jeg blir sånn skikkelig lei meg når jeg blir det.Tenker bare for et (unnskyld)drittliv jeg har klart å laget meg og angrer på de fleste avgjørelsene jeg har tatt til nå.
Vet egentlig ikke hva jeg vil med dette innlegget, men jeg hater hvordan jeg har endt opp.

Anonymkode: 3a0d3...0ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke alene. Har mest lyst til å restarte alt av og til. 

Anonymkode: 964fa...8bb

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Du er ikke alene. Har mest lyst til å restarte alt av og til. 

Anonymkode: 964fa...8bb

Ja skulle vært mulig...hadde gjort det med en gang da

Anonymkode: 3a0d3...0ed

Skrevet

Legg om livsstilen, og jobb mindre. Alt er et valg.

Anonymkode: 6b7d0...b9b

Skrevet

Det blir bedre ❤️

Anonymkode: a21b6...506

Skrevet

MÅ du jobbe fullt? 

Du kommer til å møte veggen fullstendig hvis du fortsetter sånn.

Anonymkode: 6f245...a3f

Skrevet

-Hvor er barnefar?

-må du jobbe fulltid ++? Kanskje du heller bør jobbe 80% om du kan økonomisk?

-Få vaskehjelp?

- leie tenåringer til barnevakt?

-kan du bruke nettverket ditt til alenetid?

Stor klem til deg💜

Anonymkode: a4201...b22

Skrevet

Det er nok ganske vanlig å ha det sånn innimellom. Heldig vis går det over.

Anonymkode: a5afb...a1c

Skrevet

Det er overveldende å starte etter ferien. Ferie med småbarn er ikke avslapping, plutselig er også de gode rutinene borte og alt er bare kaos.

i kveld når ungene er i seng setter du/dere deg ned og skriver en middagsplan for en uke. Gjerne for en måned, så kan dere bruke den lenge framover. Ha en lapp liggende framme og noter ned hva som trengs. Handle en gang i uka. Går du tom for melk så drikkes vann osv.

egentid må du ha. Hvor er barnas far? Han må hjelpe mer hjemme. Evt så har barna samvær og du må bruke den tiden til egentid? Er du helt alene så fiks deg en barnevakt. 

kjøp en ukeskalender og heng på kjøkkenet, noter alt i denne. Ha gjerne en slik med egne rubrikker for hvert familiemedlem. Og ha gjerne blokk og penn på nattbordet. Noter ned ting du kommer på når du har lagt deg så du slipper å stresse.

det er kjedelig å bruke kvelden på å finne fram klær ogmatpakke osv til neste dag, men herlig på morgenen. Man får en bedre start når alt ligger klar.

dette klarer du! Husk å gi deg små pauser i kaoset!

Anonymkode: b5337...b87

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...