Spurvugla Skrevet 18. august 2020 #1 Skrevet 18. august 2020 Hvorfor, åhh hvorfor, kommer disse barneyoghurtene bare i pakker med flere forskjellige smaker? Min kresne (og sikkert bortskjemte) unge liker bare de med bringebær og jordbær, de med blåbær spiser jeg, mens bananyoghurtene blir stående og vansmekte i kjøleskapet til mannen forbarmer seg over dem. Voksenyoghurt kommer i pakker med bare en smak, men de boksene er akkurat en halv cm for store til å passe i matboksen. Og, ja, jeg skjønner at dette er et ilandsproblem, men likevel. Hvorfor? Kunne de bare lage pakker med en smak i? Det kan da ikke bare være meg som har en kresen unge?
Superdolly Skrevet 18. august 2020 #2 Skrevet 18. august 2020 Jeg har tenkt på det samme. Utrolig kjipt, faktisk. Her i huset er det også bananyoghurten som blir stående igjen.
Spurvugla Skrevet 18. august 2020 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2020 8 minutter siden, Superdolly skrev: Jeg har tenkt på det samme. Utrolig kjipt, faktisk. Her i huset er det også bananyoghurten som blir stående igjen. Det står nok mye bananyoghurt i kjøleskapene rundt omkring.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2020 #4 Skrevet 18. august 2020 5 minutter siden, Spurvugla skrev: Det står nok mye bananyoghurt i kjøleskapene rundt omkring. Bananen er det det krangles om her hjemme 😁 Anonymkode: c7171...e04
Spurvugla Skrevet 18. august 2020 Forfatter #5 Skrevet 18. august 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Bananen er det det krangles om her hjemme 😁 Anonymkode: c7171...e04 Dere kan få vår! 😀 Men det underbygger vel egentlig bare hvor bra det hadde vært om yoghurten kom i pakker med bare en smak.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2020 #6 Skrevet 18. august 2020 Du får kjøpt Safari med bare bringebær og jordbær i Sverige. Hjelper ikke så mye nå for tiden da men. 😛 Anonymkode: 030a6...a40
Anonym bruker Skrevet 18. august 2020 #7 Skrevet 18. august 2020 Tro det, eller ei, barn kan spise yoghurt for voksne. Anonymkode: 13edf...522
Anonym bruker Skrevet 18. august 2020 #8 Skrevet 18. august 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Tro det, eller ei, barn kan spise yoghurt for voksne. Anonymkode: 13edf...522 Kanskje du skal lese innlegget en gang til Anonymkode: 4c55c...47e
Anonym bruker Skrevet 18. august 2020 #9 Skrevet 18. august 2020 49 minutter siden, Spurvugla skrev: Hvorfor, åhh hvorfor, kommer disse barneyoghurtene bare i pakker med flere forskjellige smaker? Min kresne (og sikkert bortskjemte) unge liker bare de med bringebær og jordbær, de med blåbær spiser jeg, mens bananyoghurtene blir stående og vansmekte i kjøleskapet til mannen forbarmer seg over dem. Voksenyoghurt kommer i pakker med bare en smak, men de boksene er akkurat en halv cm for store til å passe i matboksen. Og, ja, jeg skjønner at dette er et ilandsproblem, men likevel. Hvorfor? Kunne de bare lage pakker med en smak i? Det kan da ikke bare være meg som har en kresen unge? Kan du ikke ta voksenyoghurten over i en annen boks som passer oppi matnoksen? Anonymkode: 4c55c...47e
Anonym bruker Skrevet 18. august 2020 #10 Skrevet 18. august 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kanskje du skal lese innlegget en gang til Anonymkode: 4c55c...47e Nei. Det går faktisk an å fylle fra stor boks og over i små bokser, eller å sende boksen med oppå matboksen. Man er ikke nødt til å være totalt hjelpesløs. Anonymkode: 13edf...522
Anonym bruker Skrevet 18. august 2020 #11 Skrevet 18. august 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Nei. Det går faktisk an å fylle fra stor boks og over i små bokser, eller å sende boksen med oppå matboksen. Man er ikke nødt til å være totalt hjelpesløs. Anonymkode: 13edf...522 Det må være lov å irritere seg over ting uten at man av den grunn er helt hjelpesløs Anonymkode: 4c55c...47e
Anonym bruker Skrevet 18. august 2020 #12 Skrevet 18. august 2020 Kanskje man kan få yoghurt-venner Ditt barn tar med banansmak og får bringebær av et annet barn som ikke liker det Kanskje ikke korrekt i disse koronatider, men Anonymkode: 18838...57e
Anonym bruker Skrevet 18. august 2020 #13 Skrevet 18. august 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Det må være lov å irritere seg over ting uten at man av den grunn er helt hjelpesløs Anonymkode: 4c55c...47e Det må også være lov å si fra hvor tåpelig det er. Får vondt av barn som vokser opp med foreldre som lager problemer av en slik ting! Tenk hva som skjer når de møter et virkelig problem! Anonymkode: 13edf...522
Anonym bruker Skrevet 18. august 2020 #14 Skrevet 18. august 2020 Jeg kjøper bare Damino drikkeyoghurt til min, de er bare med bare jorbærsmak. Anonymkode: ba780...8e2
ViaMobil Skrevet 18. august 2020 #15 Skrevet 18. august 2020 Vi kaster alle bananyoghurtene, det er ingen her i huset som orker å spise de. Har gått endel sånne i bosset altså 🙈
Valkyriemamma Skrevet 18. august 2020 #16 Skrevet 18. august 2020 Alle som ikkje liker bananyoghurt, send dei til oss. Jenta på 2 år har vel ikkje smakt den ennå, for eg et dei opp før ho får! 🙈😅 Men må sei meg enig i I-landsproblemet. Vi kjøper eindel klemmeposer. Dei er ikkje like god, men har planer om å kjøpe vaskbare klemmeposer som eg kan fylle med eigen yoghurt.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2020 #17 Skrevet 18. august 2020 33 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tro det, eller ei, barn kan spise yoghurt for voksne. Anonymkode: 13edf...522 Men de er masse sukker i Anonymkode: e66aa...ecb
Anonym bruker Skrevet 18. august 2020 #18 Skrevet 18. august 2020 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men de er masse sukker i Anonymkode: e66aa...ecb Så velg skyr, da! Anonymkode: 13edf...522
Anonym bruker Skrevet 18. august 2020 #19 Skrevet 18. august 2020 2 timer siden, Spurvugla skrev: Hvorfor, åhh hvorfor, kommer disse barneyoghurtene bare i pakker med flere forskjellige smaker? Min kresne (og sikkert bortskjemte) unge liker bare de med bringebær og jordbær, de med blåbær spiser jeg, mens bananyoghurtene blir stående og vansmekte i kjøleskapet til mannen forbarmer seg over dem. Voksenyoghurt kommer i pakker med bare en smak, men de boksene er akkurat en halv cm for store til å passe i matboksen. Og, ja, jeg skjønner at dette er et ilandsproblem, men likevel. Hvorfor? Kunne de bare lage pakker med en smak i? Det kan da ikke bare være meg som har en kresen unge? Barna må spise opp alle smakene før vi kjøper nye så det er null problem her. Nå liker de alle smakene Ikke kost for mye for barna dine Anonymkode: 4320c...9e0
Anonym bruker Skrevet 18. august 2020 #20 Skrevet 18. august 2020 Kan ikke skjønne at det skal være så vanskelig å lage 4-pakninger med EN smak i!! Anonymkode: a746a...fcc
Anonym bruker Skrevet 18. august 2020 #21 Skrevet 18. august 2020 3 timer siden, Spurvugla skrev: Det står nok mye bananyoghurt i kjøleskapene rundt omkring. Her blir bare bananyoghurten spist 😂 Anonymkode: a6a0f...644
Anonym bruker Skrevet 18. august 2020 #22 Skrevet 18. august 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Tro det, eller ei, barn kan spise yoghurt for voksne. Anonymkode: 13edf...522 Da jeg vokste opp på 80 tallet var det ikke så mange barn som likte fruktyoghurt før godt oppi skolealder. Utelukkende pga fruktklumpene. Husker jeg selv kun fikk i meg deler av melon varianten pga den hadde minst klumper som kunne skilles fra resten. I dag sliter barna like mye med å like klumper i yoghurten som da. Men heldogvis har de tatt hensyn til barna slik at det nå finnes yoghurt uten fruktklumper. OG kanskje viktigst av alt. Mye mindre sukker. Anonymkode: e6bd5...710
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå