Gå til innhold

Leirskole i år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei er det noen andre sine barn som skal på leirskole i år? Kjenner at jeg synes det er uansvarlig at det gjennomføres i år.. men virker som ingen har noen innvendinger på det.. aner ikke hvordan de er tenkt å gjennomføre smittevern .

Har jeg grunn til å reagere?

Anonymkode: 9ad8e...d57

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gruppen er jo den samme som når de er på skolen, så jeg syns ikke det er noe problem. På skolen vår var 6. klasse på leirskole i juni.

Anonymkode: b457f...b55

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Gruppen er jo den samme som når de er på skolen, så jeg syns ikke det er noe problem. På skolen vår var 6. klasse på leirskole i juni.

Anonymkode: b457f...b55

Her er leirskolen for begge klassene pluss en skoleklasse til fra ett annet sted

Anonymkode: 9ad8e...d57

Skrevet

Jeg håper det blir gjennomført - men folk skulle til syden, si..

Tre skoler samles på leirskole her, så med økt smitte ryker det.. 

Anonymkode: 65d35...cd0

Skrevet

Her reiser de bare klassen, og møter ingen andre skoler, så her gjennomføres det uten problemer.

De reiser riktignok to kohorter sammen da, siden båre A og B klassen reiser sammen, men de er såpass mye sammen på skolen også at det går nok greit.

Anonymkode: 01149...04e

Skrevet

Jeg håper de får dratt. Tror det bare er vår skole der.

Anonymkode: ede24...d5e

Skrevet

Reiser på Fredag. Ble avlyst i mai. Trinnet er jo sammen på skolen også, så ingen problem med leirskole 

Anonymkode: e40ca...704

Skrevet

Reiser på mandag 😊

Anonymkode: af2e7...238

Skrevet

Er så lei hysteriske folk....

Anonymkode: b6192...9cf

Skrevet

Her skal det gjennomføres. Det er 3 skoler som møter hverandre, men de skal ikke omgås

Anonymkode: 10416...42c

Skrevet

Reiser om 14 dager. 3 klasser fra ulike skoler som skal. Felles aktiviteter, dele hytter og spise sammen. Tenker det vil gå fint og ungene gleder seg masse😊 

Anonymkode: 6be00...687

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...