Gå til innhold

Arrangement i Oslo Spektrum


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det skal være stor konsert med Andre Rieu i Oslo Spektrum 28. oktober, og jeg skulle til å bestille billetter da jeg så at det kunne se ut som om alle seter kan benyttes? Dette er jo et STORT arrangement og setene er tett i tett, og siden min mann er i risikosonen tør jeg rett og slett ikke bestille. Har prøvd å få kontakt både med Ticketmaster og spektrum for å høre om det vil være avstand mellom setene/sitteplassene, men kommer ikke gjennom noen steder. 
 

Sjansen for at noen her vet noe om dette er vel relativt liten, men tar en sjanse og spør likevel - altså om noen aner hvordan smittevern tas hensyn til i spektrum?

Anonymkode: cbb08...874

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De selger ikke mer enn 200 plasser, det har de ikke lov til. Og så setter de folk spredt. 

Anonymkode: e1086...9cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En del arrangementer selges som om reglene er endret når de skal være. Høy sannsynlighet for utsettelse eller kansellering. 

Jeg har billetter til en konsert i fullsatt Folketeateret i desember, kan ikke tenke meg det faktisk blir noe av. 

Anonymkode: 683b7...7b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

En del arrangementer selges som om reglene er endret når de skal være. Høy sannsynlighet for utsettelse eller kansellering. 

Jeg har billetter til en konsert i fullsatt Folketeateret i desember, kan ikke tenke meg det faktisk blir noe av. 

Anonymkode: 683b7...7b3

Nemlig! 

Anonymkode: a812d...6ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Anonym bruker skrev:

En del arrangementer selges som om reglene er endret når de skal være. Høy sannsynlighet for utsettelse eller kansellering. 

Jeg har billetter til en konsert i fullsatt Folketeateret i desember, kan ikke tenke meg det faktisk blir noe av. 

Anonymkode: 683b7...7b3

Vi har billetter til AHA i Spektrum i november, men den ble flyttet til april.

Anonymkode: c2848...c44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...