Gå til innhold

Arrangement i Oslo Spektrum

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det skal være stor konsert med Andre Rieu i Oslo Spektrum 28. oktober, og jeg skulle til å bestille billetter da jeg så at det kunne se ut som om alle seter kan benyttes? Dette er jo et STORT arrangement og setene er tett i tett, og siden min mann er i risikosonen tør jeg rett og slett ikke bestille. Har prøvd å få kontakt både med Ticketmaster og spektrum for å høre om det vil være avstand mellom setene/sitteplassene, men kommer ikke gjennom noen steder. 

Sjansen for at noen her vet noe om dette er vel relativt liten, men tar en sjanse og spør likevel - altså om noen aner hvordan smittevern tas hensyn til i spektrum?

Anonymkode: cbb08...874

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De selger ikke mer enn 200 plasser, det har de ikke lov til. Og så setter de folk spredt. 

Anonymkode: e1086...9cc

Skrevet

Blir sikkert avlyst uansett.... 

Anonymkode: a812d...6ed

Skrevet

En del arrangementer selges som om reglene er endret når de skal være. Høy sannsynlighet for utsettelse eller kansellering. 

Jeg har billetter til en konsert i fullsatt Folketeateret i desember, kan ikke tenke meg det faktisk blir noe av. 

Anonymkode: 683b7...7b3

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

En del arrangementer selges som om reglene er endret når de skal være. Høy sannsynlighet for utsettelse eller kansellering. 

Jeg har billetter til en konsert i fullsatt Folketeateret i desember, kan ikke tenke meg det faktisk blir noe av. 

Nemlig! 

Anonymkode: a812d...6ed

Skrevet
23 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vi har billetter til AHA i Spektrum i november, men den ble flyttet til april.

Anonymkode: c2848...c44

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...