Anonym bruker Skrevet 18. august 2020 #1 Skrevet 18. august 2020 Mannen min har ei bekjent. Denne dama kommenterer med hjerter og sånn på de få tingene han har delt i sosiale medier. Hun har gitt han billetter til ting hun er samarbeidspartner med vet jeg. Sist jeg skulle hente han på fest så stod jeg en halvtime midt på natten og ventet på ham etter avtalt tid, fordi de hadde pratet sammen om viktige og alvorlige ting sa han. I går sa jeg at han hadde fått mld om visning på en leilighet. Jeg spurte såklart hva det gjaldt, og det var visst at hun hadde delt en lenke, så han hadde bestilt prospekt for å sjekke om det var hun som eide leiligheten og skulle selge. Og ble da påmeldt visning der. Jeg synes det er rart, mannen er oppegående, og ved et raskt søk på gule sider finner du jo adressen hennes. Kjenner jeg mister interessen for hele mannen. Hadde dere reagert på dette? Han forstår selvfølgelig ikke at jeg er lei meg. Anonymkode: 4dcff...05f
Anonym bruker Skrevet 18. august 2020 #2 Skrevet 18. august 2020 Han har åpenbart noe på gang. Jeg hadde vært veldig skeptisk. Anonymkode: e542c...e20
Anonym bruker Skrevet 18. august 2020 #3 Skrevet 18. august 2020 Dette var spesielt. Har han noe på gang med henne? Anonymkode: 2d930...23a
Anonym bruker Skrevet 18. august 2020 #4 Skrevet 18. august 2020 Det med prospekt var jo veldig merkelig. Litt på grensen til stalking? Anonymkode: 3dd5e...e15
Pobie Skrevet 18. august 2020 #5 Skrevet 18. august 2020 Det første du må gjøre er jo å si ifra hvordan du føler det. Hvis mannen driter i det og fortsetter som før dumper du hele mannen. Selv om han ikke har noe på gang vet du da at dine følelser er uviktige for han. Mannen min hadde ei venninne en gang som oppførte seg veldig upassende mot han. Han jattet med fordi han tenkte ikke noe over det (vet at det var uskyldig da han viste meg alle meldingene fra henne), men det var en dag hun gjorde noe spesielt dumt og jeg klikket i vinkel fordi jeg hadde latet som ingenting over lengre tid, og mannen gjorde helomvending over natten og hadde ikke noe mer med henne å gjøre etter det, utenom helt profesjonelt når han måtte. Det er den reaksjonen du er ute etter.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2020 #6 Skrevet 18. august 2020 Her lyser alle varsellamper. Nå er jeg mistroisk til menn da, men jeg tror de har noe på gang og leter etter leilighet sammen. Dessverre. Håper jeg tar feil, men ikke la deg lure. Anonymkode: 77b63...57f
Anonym bruker Skrevet 18. august 2020 #7 Skrevet 18. august 2020 Stol på magefølelsen din. Min hadde rett. Anonymkode: 46c5b...522
Anonym bruker Skrevet 18. august 2020 #8 Skrevet 18. august 2020 26 minutter siden, Anonym bruker skrev: Her lyser alle varsellamper. Nå er jeg mistroisk til menn da, men jeg tror de har noe på gang og leter etter leilighet sammen. Dessverre. Håper jeg tar feil, men ikke la deg lure. Anonymkode: 77b63...57f Jeg er i utgangspunktet ikke mistroisk til menn, men der var min tanke også. Menn forlater ofte kona når alt er klart for nytt forhold. Svarte over her, men pakket svaret mer inn som et spørsmål. Anonymkode: 2d930...23a
Anonym bruker Skrevet 18. august 2020 #9 Skrevet 18. august 2020 Han har nok et forhold til henne. Og han har lurt henne til å tro at han er på vei ut av forholdet. Må bare finne seg en leilighet osv... tro meg. Det du beskriver har jeg opplevd selv. Den historien er så klassisk. Du burde prøvd å få en samtale med henne, og spør henne rett ut. Anonymkode: 0853b...9ab
Anonym bruker Skrevet 18. august 2020 #10 Skrevet 18. august 2020 Han bestilte prospekt for å sjekke om det var hun som eide leiligheten?? Det hørtes meget merkelig ut.... Står uansett navnet på eier i prospektet? (Lenge siden jeg har kjøpt bolig, så husker ikke.) Anonymkode: b73ee...de0
Anonym bruker Skrevet 18. august 2020 #11 Skrevet 18. august 2020 De har jo tydeligvis et såpass nært forhold at det naturlige ville vært om han spurte henne om det var hun som skulle selge. Å bestille prospektet når han ikke vet om det er hennes, det er mildt sagt merkelig. Det hadde til og med jeg reagert på. Anonymkode: 2f1e3...98a
Anonym bruker Skrevet 19. august 2020 #12 Skrevet 19. august 2020 Kleint, men neppe utroskap. Han sikler litt i hemmelighet? Anonymkode: 765d0...871
Anonym bruker Skrevet 19. august 2020 #13 Skrevet 19. august 2020 Jeg tror at han er utro dessverre! Skal han hjelpe henne med salget og finne nytt bosted sammen? Anonymkode: 1c661...79e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå