Anonym bruker Skrevet 17. august 2020 #1 Skrevet 17. august 2020 Jeg har oppdaget at det er en sammenheng mellom de gangene jeg blir ekstra ille i huden og at jeg har vært utendørs. Ansiktet hovner opp, blir varmt og rødt. Verst blir det i vind eller kaldt vær. Det varer hele dagen. Er det andre som har dette problemet, og hva kan man gjøre med det? Anonymkode: ee301...d63
Anonym bruker Skrevet 18. august 2020 #2 Skrevet 18. august 2020 Jeg har hatt det i to omganger. Det varte i flere måneder den ene gangen, den andre i noen uker. Jeg fikk en slags salve (husker ikke navnet på den) som hjalp en del. Ellers fikk jeg råd om å prøve å unngå sterk mat, stress, kulde, sol så godt som mulig. Anonymkode: af00a...b51
Anonym bruker Skrevet 18. august 2020 #3 Skrevet 18. august 2020 Du bør bruke solfaktor 50, hele året. Kuldekrem om vinteren. Og unngår direkte sol i ansiktet så godt det lar seg gjøre. Jeg bruker kaps eller sommerhatt. Anonymkode: 2c9f5...6a0
Anonym bruker Skrevet 18. august 2020 #4 Skrevet 18. august 2020 Det er faktisk ikke så ille i sola, men nå som det blir kaldere tar det seg veldig opp. Jeg skal forsøke kuldekrem, takk for tips! Hi Anonymkode: ee301...d63
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå