Anonym bruker Skrevet 17. august 2020 #1 Skrevet 17. august 2020 Dersom man er i karantene, eller setter seg selv i karantene betyr det da at man ikke kan dra på jobb og ikke i butikker, men man kan godt gå utendørs så lenge man holder avstand til andre? Jeg har fått vondt i halsen og setter meg selv i karantene, dersom jeg fremdeles har det om et par dager tester jeg meg selv. Har heldigvis mulighet for hjemmekontor Anonymkode: 3a675...844
Anonym bruker Skrevet 17. august 2020 #2 Skrevet 17. august 2020 Karanteneregler i ett ord 😊 Du kan gå på tur og i matbutikken og apotek hvis du må, men ikke på jobb. Du skal også være i karantene helt til du er symptomfri, også ved negativ test. Anonymkode: 15b25...153
Anonym bruker Skrevet 17. august 2020 #3 Skrevet 17. august 2020 34 minutter siden, Anonym bruker skrev: Karanteneregler i ett ord 😊 Du kan gå på tur og i matbutikken og apotek hvis du må, men ikke på jobb. Du skal også være i karantene helt til du er symptomfri, også ved negativ test. Anonymkode: 15b25...153 Kommer til å sende mannen i butikken, og har det jeg trenger av medisiner. På jobb sier man at man har hjemmekontor til man har vært symptomfri i 2 dager, og det har jeg planer om å følge. Tusen takk for svar Anonymkode: 3a675...844
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå