Anonym bruker Skrevet 17. august 2020 #1 Skrevet 17. august 2020 Ser det gjelder mange tråder. Hva er det som skjer? Anonymkode: eb27f...005
Anonym bruker Skrevet 17. august 2020 #2 Skrevet 17. august 2020 Avsporing eller personangrep. Anonymkode: fb4d9...ef2
Anonym bruker Skrevet 17. august 2020 #3 Skrevet 17. august 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Avsporing eller personangrep. Anonymkode: fb4d9...ef2 Men det er jo ikke personangrep. Avsporing kan jeg gå med på. Unødvendig, blir ukultur herinne med sånt. Anonymkode: eb27f...005
Anonym bruker Skrevet 17. august 2020 #4 Skrevet 17. august 2020 51 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men det er jo ikke personangrep. Avsporing kan jeg gå med på. Unødvendig, blir ukultur herinne med sånt. Anonymkode: eb27f...005 Fordi moderatos har gått litt bananas i det siste pg moderert på en merkelig måte Anonymkode: cc2b5...5ac
Blop Skrevet 17. august 2020 #5 Skrevet 17. august 2020 (endret) Sikkert fordi det ikke er lov å utpeke noen til selverklært ordstyrer. Litt spesielt at det vedkommende mente var avsporing og svar til dette, som førte til en diskusjon om hvem som kan bestemme hva som kan skrives i tråder, blir stående. Det kan potensielt føre til flere diskusjoner. Endret 17. august 2020 av Blop
Anonym bruker Skrevet 17. august 2020 #6 Skrevet 17. august 2020 6 minutter siden, Blop skrev: Sikkert fordi det ikke er lov å utpeke noen til selverklært ordstyrer. Litt spesielt at det vedkommende mente var avsporing og svar til dette, som førte til en diskusjon om hvem som kan bestemme hva som kan skrives i tråder, blir stående. Det kan potensielt føre til flere diskusjoner. Jepp, modereringn er veldig rar om dagen. Åpenbare personangrep og avsporinger får stå, men andre kommentarer slettes Anonymkode: cc2b5...5ac
Anonym bruker Skrevet 17. august 2020 #7 Skrevet 17. august 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jepp, modereringn er veldig rar om dagen. Åpenbare personangrep og avsporinger får stå, men andre kommentarer slettes Anonymkode: cc2b5...5ac Du må jo selv rapportere det du ikke liker. Jeg rapporterer alt jeg reagerer på, og både i går og i dag har jeg rapportert inn personangrep. Det ble tatt tak i. Moderator sitter jo ikke og leser alle innlegg. Anonymkode: e4cc5...2ef
Anonym bruker Skrevet 17. august 2020 #8 Skrevet 17. august 2020 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Men det er jo ikke personangrep. Avsporing kan jeg gå med på. Unødvendig, blir ukultur herinne med sånt. Anonymkode: eb27f...005 Er nok fordi enkelte kommentarer er blitt rapportert. Som i min tråd om hva folk synes om navnet Milano,der var det ganske mange ufine kommentarer,personangrep mot meg,latterliggjøring osv. Det er helt greit å si at det navnet likte jeg ikke,men å si at jeg må være ung og dum for å like det navnet er ikke innafor! Klart jeg rapporterer kommentarene da,å heldigvis tok admin grep å slettet kommentarene som var stygge. Anonymkode: 19e86...c39
Anonym bruker Skrevet 18. august 2020 #9 Skrevet 18. august 2020 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Er nok fordi enkelte kommentarer er blitt rapportert. Som i min tråd om hva folk synes om navnet Milano,der var det ganske mange ufine kommentarer,personangrep mot meg,latterliggjøring osv. Det er helt greit å si at det navnet likte jeg ikke,men å si at jeg må være ung og dum for å like det navnet er ikke innafor! Klart jeg rapporterer kommentarene da,å heldigvis tok admin grep å slettet kommentarene som var stygge. Anonymkode: 19e86...c39 Den tråden er jo et prakteksempel på den merkelige modereringen mener nå jeg Anonymkode: cc2b5...5ac
Anonym bruker Skrevet 18. august 2020 #10 Skrevet 18. august 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Den tråden er jo et prakteksempel på den merkelige modereringen mener nå jeg Anonymkode: cc2b5...5ac Men da kan du jo ikke forumreglene godt nok, da. De sier jo klart og tydelig hva som ikke er lov. Anonymkode: e4cc5...2ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå