Gå til innhold

Første dag i første klasse.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten som egentlig er litt umoden hadde en kjempe fin dag, han var veldig fornøyd då han kom heim. De hadde lært bokstaven I/i i dag. Litt oppg. i ei bok der de skulle skrive I/i og så var det flere bokstaver og de skulle finne og tegne det som var I/i. Gutten min fargela alle, da han kom heim visste han likevel hva som var I/i (hadde sikkert bare ikke forstått oppg.) De skulle og finne rimeord og sette ring rundt rett, han satte ring rundt alle 🙈 Forstår at ein lærer + assistent ikke kan være på alle 10 på en gang, men likevel. Håper det går seg til og at de på ein måte blir litt retta på om det blir feil 🙈🤔

Anonymkode: 6e36a...1a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går seg til. Alle bommer i starten 

Anonymkode: a3ba0...109

Skrevet

Ser for meg at han ikke hadde hatt en like god opplevelse dersom han skulle bli rettet på av det som foreløpig er fremmede første dagen. Det kommer garantert etter hvert. :)

Anonymkode: 683de...950

Skrevet

Det er hans første dag. Det går seg til etterhvert. Min skjønte heller ikke sånne ting i begynnelsen. Det kommer til å gå helt fint med han 😊

Anonymkode: 0bae5...18f

Skrevet

I hele 1.klasse fikk jeg beskjed om å  ikke rette på han når leksen ikke var helt rett eller han glemte mellomrom. Litt teit syns jeg. Skulle heller ikke rette på han når han skrev noen bokstaver med blokkbokstav og noen med småbokstaver i samme ord. 

Anonymkode: c02f7...60b

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

I hele 1.klasse fikk jeg beskjed om å  ikke rette på han når leksen ikke var helt rett eller han glemte mellomrom. Litt teit syns jeg. Skulle heller ikke rette på han når han skrev noen bokstaver med blokkbokstav og noen med småbokstaver i samme ord. 

Anonymkode: c02f7...60b

Å gå ut å spise for å feire det, er ikke noe man får permisjon for.

Anonymkode: 698d0...9d7

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Å gå ut å spise for å feire det, er ikke noe man får permisjon for.

Hmm, havna visst i feil tråd jeg

Skrevet

Blir med på tråden😀. Også en noe umoden 1.klassing idag. Her er problemet også finmotorikken og skriving, så med skrekk og gro skrev vi stor og liten i med veldig skeive streker🙈. Er litt stresset hvordan det skal gå. Lett å tro at alle andre skjønner og kan alt så trøst å høre at ikke alle skjønner alt med en gang🙏

Anonymkode: 1d060...df9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...