Anonym bruker Skrevet 17. august 2020 #1 Skrevet 17. august 2020 Nå har altså barnefotballen fått klarsignal for å starte opp igjen. Før hver kamp, skal de egentlig gjennomføre en hilsen hvor de tar hverandre i hendene. Det er jo nå ikke lov. Forslag er at de hilser med skotupper, noe som lett kan eskalere og tar fryktelig lang tid. Jeg får lov å selv velge hvordan jeg skal gjøre FairPlay hilsen, og tenkte at jeg kanskje skulle stille barna på to rekker med to meters avstand og ta den muslimske hilsen ved å legge hånden på hjertet og bukke. Men... blir det kanskje dårlig mottatt av både ikke-muslimer og muslimer? Er denne hilsenen religiøs, eller bare et alternativ til håndhilsing? Redd for å bli halshugget fra begge hold Anonymkode: 0bc98...9f7
Anonym bruker Skrevet 17. august 2020 #2 Skrevet 17. august 2020 Hva med bare et godt gammeldsgs bukk? Anonymkode: 5675f...e6c
Anonym bruker Skrevet 17. august 2020 #3 Skrevet 17. august 2020 På lagene i vårt idrettslag har de bestemt at de bruker albuen å hilser med.... Anonymkode: 6a562...b28
Anonym bruker Skrevet 17. august 2020 #4 Skrevet 17. august 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: På lagene i vårt idrettslag har de bestemt at de bruker albuen å hilser med.... Anonymkode: 6a562...b28 Den som man skal nyse i? Og som ikke gjør at man holder en meters avstand? Anonymkode: 0bc98...9f7
Anonym bruker Skrevet 17. august 2020 #5 Skrevet 17. august 2020 Jeg var på barnefotballkamp i dag. Lagene stilte opp i rekker vendt mot hverandre etter kampen, med god avstand, og alle klappet for hverandre. Anonymkode: bffd6...294
Anonym bruker Skrevet 17. august 2020 #6 Skrevet 17. august 2020 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg var på barnefotballkamp i dag. Lagene stilte opp i rekker vendt mot hverandre etter kampen, med god avstand, og alle klappet for hverandre. Anonymkode: bffd6...294 En fin gest ❤️ På cup i Sverige har vi opplevd noe lignende, der lagene var stilt opp mot hverandre etter kampen og kaptein på hvert lag tok et skritt frem og sa noe positivt om det andre laget. Det kom litt brått på våre lag, som ikke var forberedt på dette Anonymkode: dac12...dd9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå