Gå til innhold

Sammenkomst med jobb. Klesvalg.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette skjørtet for kort? Står mellom dette og ei svart capribukse. 

IMG_20200816_120754.jpg

Anonymkode: 2cb3c...a9e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg synes ikkje det var upassende. Perfekt dersom fint vær iallefall. 😊

Anonymkode: 6d64e...5aa

Skrevet

Neida, langt ifra for kort.

Anonymkode: 20728...f01

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Neida, langt ifra for kort.

Anonymkode: 20728...f01

Men ikke strekk toppen så hardt over. La den ligge løst eller aller helst ned i skjørtet.

Anonymkode: 20728...f01

Skrevet

Jeg ville ikke reagert negativt på lengden, men om du jobber i et veldig konservativt miljø med bare eldre menn kan det jo hende de gjør ;)

Ville ikke strekt toppen over på den måten da, ville enten puffet den opp til toppen av skjørtet eller hatt den nedi.

Anonymkode: ad5e4...08e

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men ikke strekk toppen så hardt over. La den ligge løst eller aller helst ned i skjørtet.

Anonymkode: 20728...f01

Ja, eg fant ut av det 🙈

Anonymkode: 2cb3c...a9e

Skrevet

Du ser helt nydelig ut! Kjør på! :)

Anonymkode: 17748...cef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...