Anonym bruker Skrevet 16. august 2020 #1 Skrevet 16. august 2020 Jeg er skilt og både eksmannen og jeg har nye kjærester. Min eksmanns kjæreste er ei flott dame med flotte barn. Vi kan alle omgås uten problem. Men, min kjæreste sine barn og ekskone er utrolig vanskelige. Ingen av de vil se oss og det er bare sinne hele veien. Da vi hadde konfirmasjon for min eksmann og mitt barn, så var barna både kjæresten hans og barna hennes der. Ingen av min kjæreste sine barn var der, de gadd ikke en gang svare på invitasjonen. Er så trist at det er slik, da en tenker på hvordan det kunne vært. Min kjæreste var singel da vi møttes, så jeg er ikke årsaken til bruddet. Skjønner ikke hvorfor noen bare må være vanskelige og skjønner ikke at hans eks kone ikke forstår at hun gjør det bare verre med å snakke nedlatende om han og meg til ungene. Det er ikke små barn heller, men i alderen 17-26. Anonymkode: 55116...ce9
Anonym bruker Skrevet 16. august 2020 #2 Skrevet 16. august 2020 Men hvordan har han vært som far til barna sine? Her og har jeg ikke noe interesse av å møte far sin kjæreste. Må jeg, så er jeg selvfølgelig hyggelig. Men far har vært en elendig far, og mest elendig da han er i forhold. Så han gikk vel singel i 2 år, før han møtte denne damen, og startet da å treffe barna mer, og bygge opp forholdet til de igjen. Før dette hadde han vært i forhold i 5 år, og da nesten ikke sett barna. Men så fikk han jo dame igjen, og fra at han hadde barna en helg i måneden, og kunne gjerne ringe de noen ganger. Så går det 4 mnd mellom hver gang han prater med de, eller ser de. Og her er det jo han jeg er sint på, og ikke vil tilbringe tid med. Men jeg og tenker jo mitt om ei dame, som synes det er flott med en mann som ikke prater med barna sine på 4 mnd. Anonymkode: 3ede1...88c
Anonym bruker Skrevet 16. august 2020 #3 Skrevet 16. august 2020 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men hvordan har han vært som far til barna sine? Her og har jeg ikke noe interesse av å møte far sin kjæreste. Må jeg, så er jeg selvfølgelig hyggelig. Men far har vært en elendig far, og mest elendig da han er i forhold. Så han gikk vel singel i 2 år, før han møtte denne damen, og startet da å treffe barna mer, og bygge opp forholdet til de igjen. Før dette hadde han vært i forhold i 5 år, og da nesten ikke sett barna. Men så fikk han jo dame igjen, og fra at han hadde barna en helg i måneden, og kunne gjerne ringe de noen ganger. Så går det 4 mnd mellom hver gang han prater med de, eller ser de. Og her er det jo han jeg er sint på, og ikke vil tilbringe tid med. Men jeg og tenker jo mitt om ei dame, som synes det er flott med en mann som ikke prater med barna sine på 4 mnd. Anonymkode: 3ede1...88c Han har greit forhold til barna sine, men etter han traff meg har de distansert seg veldig fra han. Dette er nok eks kona sin skyld da hun snakker nedlatende om oss til de. Hun har også snakket nedlatende til han i barnas nærvær. De holder morens parti, til tross for at de faktisk er voksne. Det er akkurat som om de ikke unner sin far å ha det bra. Anonymkode: 55116...ce9
Anonym bruker Skrevet 16. august 2020 #4 Skrevet 16. august 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Han har greit forhold til barna sine, men etter han traff meg har de distansert seg veldig fra han. Dette er nok eks kona sin skyld da hun snakker nedlatende om oss til de. Hun har også snakket nedlatende til han i barnas nærvær. De holder morens parti, til tross for at de faktisk er voksne. Det er akkurat som om de ikke unner sin far å ha det bra. Anonymkode: 55116...ce9 Eller det rett og slett kanskje ligger andre ting bak som du ikke vet om Anonymkode: 41205...566
Gjest Skrevet 16. august 2020 #5 Skrevet 16. august 2020 Tror ikke du skal forvente at de viser en sterk interesse for ungene dine, altså, selv om du er dama til faren deres. Ikke alle trives med mosaikkfamilien.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2020 #6 Skrevet 16. august 2020 1 time siden, Pashla skrev: Tror ikke du skal forvente at de viser en sterk interesse for ungene dine, altså, selv om du er dama til faren deres. Ikke alle trives med mosaikkfamilien. Neida, men disse er voksne og tenker det er normalt å hvertfall svare på invitasjon (de kunne sagt fra til sin far. Trist de ikke unner han å ha det bra. Anonymkode: 55116...ce9
Gjest Skrevet 16. august 2020 #7 Skrevet 16. august 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Neida, men disse er voksne og tenker det er normalt å hvertfall svare på invitasjon (de kunne sagt fra til sin far. Trist de ikke unner han å ha det bra. Anonymkode: 55116...ce9 Han får det vel verken bedre eller dårligere av at ungene dropper selskapet til ditt barn.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2020 #8 Skrevet 16. august 2020 18 minutter siden, Pashla skrev: Han får det vel verken bedre eller dårligere av at ungene dropper selskapet til ditt barn. Jeg følger deg på at ikke alle - også voksne unger- ikke trives i mosaikkfamilier, og at det kan bli kleint når man skal sitte å late som at utvidede og nye «familierelasjoner» Er en berikelse. Men jeg tør påstå at his kjæreste får det bedre om barna hans forholdet seg til hans liv og alt det inkluderer på en høflig måte. Som eksempelvis å svare på en invitasjon til konfirmasjon til stesøsken. Anonymkode: b5b19...d64
Anonym bruker Skrevet 16. august 2020 #9 Skrevet 16. august 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Neida, men disse er voksne og tenker det er normalt å hvertfall svare på invitasjon (de kunne sagt fra til sin far. Trist de ikke unner han å ha det bra. Anonymkode: 55116...ce9 Det har da ingenting med å unne far å ha det bra? De er som du skriver voksne og trenger ikke ha et nært forhold til stesøsken. La de velge det selv. Anonymkode: 489bd...9ee
Gjest Skrevet 17. august 2020 #10 Skrevet 17. august 2020 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg følger deg på at ikke alle - også voksne unger- ikke trives i mosaikkfamilier, og at det kan bli kleint når man skal sitte å late som at utvidede og nye «familierelasjoner» Er en berikelse. Men jeg tør påstå at his kjæreste får det bedre om barna hans forholdet seg til hans liv og alt det inkluderer på en høflig måte. Som eksempelvis å svare på en invitasjon til konfirmasjon til stesøsken. Anonymkode: b5b19...d64 «Stesøsken», faktisk ... de er ikke stesøsken selv om faren har fått seg kjæreste.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2020 #11 Skrevet 17. august 2020 15 timer siden, Anonym bruker skrev: Han har greit forhold til barna sine, men etter han traff meg har de distansert seg veldig fra han. Dette er nok eks kona sin skyld da hun snakker nedlatende om oss til de. Hun har også snakket nedlatende til han i barnas nærvær. De holder morens parti, til tross for at de faktisk er voksne. Det er akkurat som om de ikke unner sin far å ha det bra. Anonymkode: 55116...ce9 Det der er vanskelig. ❤️ Jeg er selv skilsmissebarn. Selvfølgelig ville jeg at min far skulle ha det bra, men følte at den nye kjæresten og barna der ble første pri. Når mor og far ikke er sammen, så gjør det noe med barna. Tror ikke det har noe med å ville at faren ikke skal ha det bra. De føler seg kanskje såret. Og tenker at det skal de få lov til. Jeg var voksen da pappa fikk ny kjæreste. Det var veldig vanskelig for meg. Nesten 20 år etter har jeg akseptert det. Men det er fortsatt vanskelig når pappa er mye med hennes barnebarn og ikke mine barn. Anonymkode: 9611f...28b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå