Anonym bruker Skrevet 15. august 2020 #1 Skrevet 15. august 2020 Og må si jeg ble ordentlig rørt. Sønnen min og hennes går i samme klasse, han begynte der i fjor i 9. pga mobbing på forrige skole. Dette har ingen fått vite om. Hun ville takk fordi hun hadde fått gutten sin tilbake, en som har blomstret sa hun. Gutten min er godt likt blant andre, det vet jeg. Han er god i idrett og har mange venner. Moren fortalte at sønnen min hadde inkludert gutten hennes fra dag 1. At han roser han og oppmuntrer han, og at hver dag før corona hadde han ventet på han ved skolebussen og tatt følge til klasserommet. Moren sa dette var første sommeren han ikke hadde sittet inne nesten hele sommeren, han er en del av gjengen. Kjente på enorm glede og stolthet i dag. Anonymkode: 7b7dc...8f4
Anonym bruker Skrevet 15. august 2020 #2 Skrevet 15. august 2020 Du har all grunn til å være stolt❤ Anonymkode: d9b82...386
Anonym bruker Skrevet 15. august 2020 #3 Skrevet 15. august 2020 Så fantastisk. Skulle vært flere barn som ditt. Populære, greie og inkluderende. All rett til å bli rørt og være stolt. Anonymkode: 7b1f4...21c
Anonym bruker Skrevet 15. august 2020 #4 Skrevet 15. august 2020 Jeg ble rørt av å lese dette ❤️ Så god en gutt du har, HI! Så godt at han har lært å se det gode i andre og å inkludere andre, og ikke minst at han praktiserer det også ❤️ Jeg tenker at din gutt har sett det gode i den andre gutten og at det gir begge noe å være sammen Veldig fint av moren til den andre gutten å snakke med deg om dette også. Håper det fortsetter å gå like bra videre for hennes gutt ❤️ Anonymkode: ec821...9b6
Anonym bruker Skrevet 15. august 2020 #5 Skrevet 15. august 2020 For en flott sønn du har! Du har all grunn til å være stolt. Anonymkode: a3954...492
KatrinesMammaBruker Skrevet 15. august 2020 #6 Skrevet 15. august 2020 ❤️FOR en sønn du har! Mammahjertet har all grunn til å være stolt i dag! ❤️
Anonym bruker Skrevet 15. august 2020 #7 Skrevet 15. august 2020 Ble helt rørt! For en flott sønn du har ❤️ Anonymkode: 0f854...70d
Anonym bruker Skrevet 16. august 2020 #8 Skrevet 16. august 2020 Så fint❤️ Jeg opplevde noe av det samme med min gutt, og det er så fint at man tar seg tid til å gi slike tilbakemeldinger. Man blir jo både glad og stolt. Anonymkode: 2957d...814
Anonym bruker Skrevet 16. august 2020 #9 Skrevet 16. august 2020 Så godt å høre 💙 Min gutt er også sånn. Bebynner i 7 klassen. Har siden 1 klassen fått høre at han er inkluderende og at han kan leke med hvem som helst. Nå har fotballaget hans slått seg sammen med ett annet lag i området. Min gutt skled rett inn sammen de nye. En dag skulle han møte 4 stk fra det andre laget da en annen kompis spurte om å bli med. De andre sa at de ikke likte denne kompisen og at han er rar. Min gutt tok han med seg og sa at hvis han ikke får bli med så drar vi begge. Anonymkode: 67ce9...756
CherryC Skrevet 16. august 2020 #10 Skrevet 16. august 2020 Åååå dette var nydelig å lese! For en flott gutt du har
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå