Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Milano?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Anonym bruker skrev (På 15.8.2020 den 18.28):

Med et norskt etternavn høres det rart ut, et utenlandsk etternavn vil det være ok. 

Anonymkode: eb524...dcc

Ekspander  

Funkiegine sin yngste heter jo Milano Vasstrand,så der er det jo norsk etternavn. Har aldri tenkt at ikke det passer fint sammen.

Anonymkode: 8890a...db2

Anonym bruker skrev (På 15.8.2020 den 18.36):

Funkiegine sin yngste heter jo Milano Vasstrand,så der er det jo norsk etternavn. Har aldri tenkt at ikke det passer fint sammen.

Ekspander  

Når man synes det er normalt å hete Funkygine Vasstrand  er ikke Milano Vasstrand så rart. Men det er ikke noe vanlig pent navn.

Anonymkode: 2c74b...5da

Anonym bruker skrev (På 15.8.2020 den 18.46):

Når man synes det er normalt å hete Funkygine Vasstrand  er ikke Milano Vasstrand så rart. Men det er ikke noe vanlig pent navn.

Anonymkode: 2c74b...5da

Ekspander  

Hun heter jo ikke funkiegine da! Hun heter Jørgine Vasstrand.

Annonse

Anonym bruker skrev (På 15.8.2020 den 18.48):

Milano oser "Unge mødre".

Anonymkode: 29155...505

Ekspander  

Ikke alle ønsker topp 10 navn på ungene. Er ikke så gøy når det er to andre i klassen med samme navn.

Jeg har full forståelse for at man ikke har lyst til å ha et Topp 10-navn på barna sine. Det jeg IKKE forstår, er behovet for å gi et så spesielt navn at det garantert vil være til byrde for barnet. Milano er et slikt navn. Tenk dere om.. 

Anonymkode: 88d57...20e

prekæs skrev (På 15.8.2020 den 19.00):

Sånn umiddelbart er det ikke noe navn jeg forbinder med statsministere.

Ekspander  

Men nå har jeg ikke planer om at mitt barn skal bli det uansett så det går nok fint ;) Å han kan bytte navn når han er 18 åe om han føler for det.

Anonym bruker skrev (På 15.8.2020 den 18.59):

Jeg har full forståelse for at man ikke har lyst til å ha et Topp 10-navn på barna sine. Det jeg IKKE forstår, er behovet for å gi et så spesielt navn at det garantert vil være til byrde for barnet. Milano er et slikt navn. Tenk dere om.. 

Anonymkode: 88d57...20e

Ekspander  

Hvorfor tenker du at navnet kommer til å bli en byrde da? Ser ikke at dette navnet skal være noe negativt.

Admin skrev (På 15.8.2020 den 19.04):

Tråden er ryddet for personangrep, latteriggjøring og avsporinger.

Admin

Ekspander  

Er det personangrep, lattterliggjøring eller avsporing å si at navnet ikke er vanlig?

Anonymkode: a7e5e...937

Anonym bruker skrev (På 15.8.2020 den 19.06):

Er det personangrep, lattterliggjøring eller avsporing å si at navnet ikke er vanlig?

Anonymkode: a7e5e...937

Ekspander  

Svar på slettede innlegg ble her ryddet som avsporinger.

Admin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...