Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Milano?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Med et norskt etternavn høres det rart ut, et utenlandsk etternavn vil det være ok. 

Anonymkode: eb524...dcc

Funkiegine sin yngste heter jo Milano Vasstrand,så der er det jo norsk etternavn. Har aldri tenkt at ikke det passer fint sammen.

Anonymkode: 8890a...db2

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Funkiegine sin yngste heter jo Milano Vasstrand,så der er det jo norsk etternavn. Har aldri tenkt at ikke det passer fint sammen.

Når man synes det er normalt å hete Funkygine Vasstrand  er ikke Milano Vasstrand så rart. Men det er ikke noe vanlig pent navn.

Anonymkode: 2c74b...5da

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Når man synes det er normalt å hete Funkygine Vasstrand  er ikke Milano Vasstrand så rart. Men det er ikke noe vanlig pent navn.

Anonymkode: 2c74b...5da

Hun heter jo ikke funkiegine da! Hun heter Jørgine Vasstrand.

Annonse

Jeg har full forståelse for at man ikke har lyst til å ha et Topp 10-navn på barna sine. Det jeg IKKE forstår, er behovet for å gi et så spesielt navn at det garantert vil være til byrde for barnet. Milano er et slikt navn. Tenk dere om.. 

Anonymkode: 88d57...20e

Akkurat nå, prekæs skrev:

Sånn umiddelbart er det ikke noe navn jeg forbinder med statsministere.

Men nå har jeg ikke planer om at mitt barn skal bli det uansett så det går nok fint ;) Å han kan bytte navn når han er 18 åe om han føler for det.

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har full forståelse for at man ikke har lyst til å ha et Topp 10-navn på barna sine. Det jeg IKKE forstår, er behovet for å gi et så spesielt navn at det garantert vil være til byrde for barnet. Milano er et slikt navn. Tenk dere om.. 

Anonymkode: 88d57...20e

Hvorfor tenker du at navnet kommer til å bli en byrde da? Ser ikke at dette navnet skal være noe negativt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...