Gå til innhold

Er det lov...

Anbefalte innlegg

Skrevet

å reise til Sverige noen steder nå? Hva skjer når man kommer tilbake i så fall?

Anonymkode: 1c89b...e9b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er lov, men som regel dumt, å reise til alle steder i Sverige. Når du kommer tilbake må du stort sett i karantene i 10 dager.

Anonymkode: c0014...d7f

Skrevet

Det er lov, men frarådet. De fleste regioner er du pålagt ti dagers karantene etter å ha vært i. 

Anonymkode: 79bea...d2b

Skrevet

Var det jeg tenkte. Bare synes det er veldig spesielt at en hel familie vi kjenner valgte å reise til Sverige helt fra Vestland nå bare dager før skolestart. Er ganske sikker på at de kommer til å sende ungene på skolen uten noen karantene i neste uke. 

Hi

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Var det jeg tenkte. Bare synes det er veldig spesielt at en hel familie vi kjenner valgte å reise til Sverige helt fra Vestland nå bare dager før skolestart. Er ganske sikker på at de kommer til å sende ungene på skolen uten noen karantene i neste uke. 

Hi

Da melder du i fra regner jeg med?

Anonymkode: 904e9...3d4

Skrevet

Det er ikke forbudt å reise noen steder i det hele tatt etter norsk lov, men man må i karantene når man kommer hjem.
(Og enkelte steder i verden må du i karantene når du kommer, og andre steder vil du bli avvist på grensen)

Anonymkode: f0e3d...ed3

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da melder du i fra regner jeg med?

Anonymkode: 904e9...3d4

Selvsagt. Barna går på samme skole som mine, så det er ikke vanskelig å finne ut av om de bryter en karantene. Har de også på Some der de legger ut at de er på ferie i Sverige nå... 

Hi

Skrevet

Flere plasser er det lov å være i Sverige frem til i dag kl 24.00

Reiser etter dette er det karantene. Var det ikke slik da?

Anonymkode: fc699...3bd

Skrevet
20 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hi

Du ser inn i framtida? Og du vet også hvilke regioner av Sverige de skal besøke, da? 

Anonymkode: 01171...e82

Skrevet
23 hours ago, Anonym bruker said:

Hi

hvis de var der før midnatt til den 15, så er det lov

Anonymkode: af89d...0a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...