Gå til innhold

Jeg trodde ikke elsykler kunne sykle så fort


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

men i går kjørte jeg i 60 km/t med bil, og ble frakjørt av en elsykkel. Hvordan er det mulig, er den trimmet? Det så livsfarlig ut, tenk om han hadde kræsjet, ikke hadde han hjelm heller.

Anonymkode: fb62f...148

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

El driften skal slå ut når du kjører fortere enn 25 km/t, men sykkelen bremser jo ikke selv om du går over den grensa 

I nedoverbakker kan du sykle så fort du vil, men El driften er ikke det som drar seg fremover. 

Anonymkode: afd76...2d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

El driften skal slå ut når du kjører fortere enn 25 km/t, men sykkelen bremser jo ikke selv om du går over den grensa 

I nedoverbakker kan du sykle så fort du vil, men El driften er ikke det som drar seg fremover. 

Anonymkode: afd76...2d4

Dette var på en strekning uten noe bakke i det hele tatt, så ingen måte å få ekstra fart på.

Hi

Anonymkode: fb62f...148

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Norge er grensen 25 km/t og at du må tråkke for å få framdrift. Andre ond har ikke disse reglene. Så hvis du har kjøpt sykkel i utlandet  eller bygget den selv så kan det gå fortere. Men lov er det ikke

Anonymkode: 55b9e...610

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

I Norge er grensen 25 km/t og at du må tråkke for å få framdrift. Andre ond har ikke disse reglene. Så hvis du har kjøpt sykkel i utlandet  eller bygget den selv så kan det gå fortere. Men lov er det ikke

Anonymkode: 55b9e...610

Synes det er utrolig at de kan så fort som denne gjorde. Jeg ble litt sjokka, måtte se på speedometeret flere ganger at jeg faktisk så riktig. Skjønner ikke at han tør

Hi

Anonymkode: fb62f...148

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsykkelen min går 25km/t og bremser selv i nedoverbakker. Så det er ikke mulig å få den til å gå fortere i bakker heller. 

Anonymkode: 6ed58...fc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rekorden min er 56 km/t i nedoverbakke, men den kutter ut motoren så fort jeg når 25 km/t

Anonymkode: 92209...56c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politiet har beslaglagt mange el-sparkesykler den siste tiden som går mye raskere enn de tillatte 25 km/t, og de kan lett bestilles på nett dessverre.
Jeg mange kan går så fort, men de er ikke lovlige

Anonymkode: 034eb...704

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Rekorden min er 56 km/t i nedoverbakke, men den kutter ut motoren så fort jeg når 25 km/t

Anonymkode: 92209...56c

Det må ha vært litt av en bakke! Min er bare på 47 km/t, og det er fort det også. Motoren min kutter også på 25, men bremsing må jeg stå for selv. 

Endret av Himmel og hav
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...