Anonym bruker Skrevet 14. august 2020 #1 Skrevet 14. august 2020 Vi har tenkt å dekke over et grusomt nettinggjerde med klatrevillvin. Kan vi plante i helgen, eller bør vi vente til våren? Bor ved oslofjorden, om det har noe å si. Anonymkode: 46b3c...701
prekæs Skrevet 14. august 2020 #2 Skrevet 14. august 2020 (endret) 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi har tenkt å dekke over et grusomt nettinggjerde med klatrevillvin. Kan vi plante i helgen, eller bør vi vente til våren? Bor ved oslofjorden, om det har noe å si. Anonymkode: 46b3c...701 Det kan du. Hadde jeg vært deg, hadde jeg spurt noen om de har avleggere. De sprer seg villig og selv kaster jeg temmelig mye i løpet av en sesong, selv om jeg har villvin over store områder. Få de i bakken i helgen og vann godt, så er de godt i gang til vinteren kommer. Endret 14. august 2020 av prekæs
Anonym bruker Skrevet 14. august 2020 #3 Skrevet 14. august 2020 1 minutt siden, prekæs skrev: Det kan du. Hadde jeg vært deg, hadde jeg spurt noen om de har avleggere. De sprer seg villig og selv kaster jeg temmelig mye i løpet av en sesong, selv om jeg har villvin over store områder. Få de i bakken i helgen og vann godt, så er de godt i gang til vinteren kommer. Tusen takk! Anonymkode: 46b3c...701
prekæs Skrevet 14. august 2020 #4 Skrevet 14. august 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Tusen takk! Anonymkode: 46b3c...701 Bare hyggelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå