Anonym bruker Skrevet 14. august 2020 #1 Skrevet 14. august 2020 Ved positiv test ønsker jeg å bringe den gode nyheten til far på en morsom, spesiell, koselig måte! Noen som har gode tips? 😊 Og hvordan dele til resten av familien når den tid er inne? (Dette blir barn #2). Hvordan gjorde dere det? Vi syns det er litt stas å meddele sånt, så vil gjøre litt ut av det. Men viktigst for meg er hvordan dele det med far på en koselig måte 😍 Anonymkode: 91132...e6b
Anonym bruker Skrevet 14. august 2020 #2 Skrevet 14. august 2020 Ligge en bolle i ovnen og se om han skjønner det? Kjøpe t-skjorte til barn nr.1 hvor det står «jeg skal bli storesøster/storebror» og ta denne på barnet. Kjøpe et babyplagg og pakke inn og gi til far. Jeg har bare sagt det rett ut, «jeg er gravid» til min mann og familie. Har ikke gjort noe stort ut av det når jeg har meddelt det. Anonymkode: 42828...8d5
Anonym bruker Skrevet 14. august 2020 #3 Skrevet 14. august 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Ligge en bolle i ovnen og se om han skjønner det? Kjøpe t-skjorte til barn nr.1 hvor det står «jeg skal bli storesøster/storebror» og ta denne på barnet. Kjøpe et babyplagg og pakke inn og gi til far. Jeg har bare sagt det rett ut, «jeg er gravid» til min mann og familie. Har ikke gjort noe stort ut av det når jeg har meddelt det. Anonymkode: 42828...8d5 Bolla var morsom 😂 Ja, har tenkt på det med tskjorte, syns det er en koselig måte❤️ Med nr 1 bare sa jeg det til han, og vi bare sa det til familien. Men skulle gjerne gjort litt mer utav det Anonymkode: 91132...e6b
Pobie Skrevet 14. august 2020 #4 Skrevet 14. august 2020 For barn nr 2 kjøpte vi t-skjorte til førstemann hvor det stod "storebror" og bare dro på besøk til besteforeldrene og tante mens han hadde den på. Det gikk noen minutter før de registrerte hva det stod. Veldig artig reaksjon
Anonym bruker Skrevet 14. august 2020 #5 Skrevet 14. august 2020 Mannen har vært hjemme når jeg har testet, så han har jeg bare vist testen til. Første svangerskap fortalte jeg til atpåkladdsøsteren min først, hun var vel 12 år da, også lot jeg henne fortelle at hun skulle bli tante. De neste gangene fortalte jeg det bare. Siste gangen, da jeg ventet nr fire sendte jeg bare et bilde av den positive testen på mms til mamma. Hun ringte umiddelbart tilbake Det var ikke helt planlagt, men veldig koselig. Anonymkode: fad63...404
Anonym bruker Skrevet 14. august 2020 #6 Skrevet 14. august 2020 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Bolla var morsom 😂 Ja, har tenkt på det med tskjorte, syns det er en koselig måte❤️ Med nr 1 bare sa jeg det til han, og vi bare sa det til familien. Men skulle gjerne gjort litt mer utav det Anonymkode: 91132...e6b Kom på at når jeg ventet nummer tre så fikk guttungen fortelle det. Har var da mitt 2.barn så han fortalte besteforeldrene at han skulle bli storebror❤️ Det syntes jeg var veldig fin måte å gjøre det på, ble vill jubel hos besteforeldrene ❤️ Anonymkode: 42828...8d5
Anonym bruker Skrevet 14. august 2020 #7 Skrevet 14. august 2020 42 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kom på at når jeg ventet nummer tre så fikk guttungen fortelle det. Har var da mitt 2.barn så han fortalte besteforeldrene at han skulle bli storebror❤️ Det syntes jeg var veldig fin måte å gjøre det på, ble vill jubel hos besteforeldrene ❤️ Anonymkode: 42828...8d5 Ååå, så søtt 😍 Den skal jeg absolutt vurdere!! Anonymkode: 91132...e6b
Anonym bruker Skrevet 14. august 2020 #8 Skrevet 14. august 2020 Gratulerer med baby i magen. Jeg kom på en søt historie som en bestemor fortalte. Hennes datter hadde tre ganske tette barn, så når minste kom på besøk med body som det sto ‘storesøster’ på, så gikk mormor bare ut fra at den var arvet og gjorde ingenting mer ut av det 😂 Anonymkode: 5fabb...6dc
Anonym bruker Skrevet 14. august 2020 #9 Skrevet 14. august 2020 8 hours ago, Anonym bruker said: Ved positiv test ønsker jeg å bringe den gode nyheten til far på en morsom, spesiell, koselig måte! Noen som har gode tips? 😊 Og hvordan dele til resten av familien når den tid er inne? (Dette blir barn #2). Hvordan gjorde dere det? Vi syns det er litt stas å meddele sånt, så vil gjøre litt ut av det. Men viktigst for meg er hvordan dele det med far på en koselig måte 😍 Anonymkode: 91132...e6b er så teit... bare fortell det Anonymkode: c41fc...d4a
Anonym bruker Skrevet 14. august 2020 #10 Skrevet 14. august 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: er så teit... bare fortell det Anonymkode: c41fc...d4a At du syns det er teit, spiller liten rolle for meg:) Du får gjøre det slik du vil.. Mens vi ønsker å gjøre litt ut av det. 🥳 Hver sin lyst Anonymkode: 91132...e6b
Anonym bruker Skrevet 14. august 2020 #11 Skrevet 14. august 2020 Vi la tidlig ul-bilde under juletreet et år, da vi feiret med den andre slekta. Fikk noen andre til å filme reaksjonen da kommende besteforeldre leste kortet med "kjære farmor og farfar, vi ses til sommeren!" Sjokket i fjesene til samtlige var skikkelig festlig, ingen av de femten i rommet visste om det. Nå er det jo litt lenge til jul, men kanskje du blir inspirert Anonymkode: ea6a5...ace
Anonym bruker Skrevet 15. august 2020 #12 Skrevet 15. august 2020 Jeg la en smokk på nattbordet hans. Anonymkode: ff484...c9f
Anonym bruker Skrevet 15. august 2020 #13 Skrevet 15. august 2020 13 timer siden, Anonym bruker skrev: Vi la tidlig ul-bilde under juletreet et år, da vi feiret med den andre slekta. Fikk noen andre til å filme reaksjonen da kommende besteforeldre leste kortet med "kjære farmor og farfar, vi ses til sommeren!" Sjokket i fjesene til samtlige var skikkelig festlig, ingen av de femten i rommet visste om det. Nå er det jo litt lenge til jul, men kanskje du blir inspirert Anonymkode: ea6a5...ace Morsomt!! Kunne evt gjort noe sånt i bursdagsgave 🥳 Anonymkode: 91132...e6b
Anonym bruker Skrevet 15. august 2020 #14 Skrevet 15. august 2020 Rett etter positiv test? Ville ikke fortalt potensielle storesøsken det så tidlig da det jo ikke er garantert at det går bra, men det er min mening. Er nok påvirket av at jeg har mistet i 4 svangerskap i uke 7-15 Anonymkode: 5c376...ada
Anonym bruker Skrevet 15. august 2020 #15 Skrevet 15. august 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Rett etter positiv test? Ville ikke fortalt potensielle storesøsken det så tidlig da det jo ikke er garantert at det går bra, men det er min mening. Er nok påvirket av at jeg har mistet i 4 svangerskap i uke 7-15 Anonymkode: 5c376...ada Nei nei nei... Forteller far det rett etter positiv test! Storesøsken og øvrig familie får ikle vite noe før minst 12-14 uker inn. Jeg er kjempenervøs for å miste, og ønsker ikke dele før jeg er ganske sikker:))) Men en eller to venninner får vite tidlig. Godt å ha noen å snakke med, både om det går bra eller dårlig! ❤️❤️ Anonymkode: 91132...e6b
Anonym bruker Skrevet 15. august 2020 #16 Skrevet 15. august 2020 Min mann måtte holde seg unna alkohol når vi prøvde med siste, skjedd 2 ganger at i det han ikke har tatt seg en øl osv så satt spiren, samme siste gangen og. Så jeg kjøpte en øl og la testen oppå. Anonymkode: 65052...508
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå