Gå til innhold

hva er din grense når det kommer til alder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg selv er 35 snart, ville aldri vert sammens med noen over 55 ( damer ) 45 ( menn) eller yngre enn 25 ( menn ) og ikke under 22 ( damer).

Men flere av mine nærmeste liker veldig yngre, har ei venninne som har en på 17 som elsker, synes det er altfor ung,men skal ikke dømme, som hun sier er det bare sex. og bestekameraten min er 35 og har akkurat blitt sammens med en 18 åring som jeg synes er altfor ung, men er dere valg

Anonymkode: a8aed...149

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sex har ingen grense. Jeg har to elskere, en på 18, og en på 62. Er selv 37. Men eksen er like gammel som meg. 

Anonymkode: 69660...f00

Skrevet

Nå er jeg en del eldre enn deg, jeg er 47 år, og har en sønn på 19. Så for meg å ha en elsker på samme alder som min sønn er helt utenkelig. Sønnen min har mange venner mellom 18 og 22 år, og for meg er ikke de sexobjekter i det hele tatt.

Jeg skjønner heller ikke at voksne mennesker, over 30 år, har glede av å være kjæreste med noen under 20. De er morsomme unge mennesker, gøy å snakke med osv, men det er snakk om russ, som har et helt annet syn på verden enn voksne mennesker. De bor gjerne hjemme, livet er fest og kalas, selv om de også har seriøse tanker i hodet er det virkelig ikke kjæreste-evner altså.

Når det gjelder kjærester vil jeg ikke ha større aldersforskjell enn 5-8 år, har sett flere eksempler på at alderdommen blir vanskelig om det er mer enn 10 års forskjell. Kjærlighet spør ikke om alder så jeg skjønner at folk velger å ta sjansen om de blir forelsket, men jeg har det ikke i meg å bli forelsket i noen som er mye eldre eller yngre tror jeg.

Anonymkode: faa64...781

Skrevet

Hvis du er over tredve og har forhold til noen under tjue må du regnes som mentalt tilbakestående.

Anonymkode: 92645...f96

Skrevet

Jeg er 45 , grensene er 10+ eller 5 år yngre. Eksen var 2 år yngre.

Anonymkode: 2308c...f53

Skrevet

Mye rare venner du har for det første som har sex med en som knapt er lovlig.  Du har mange sterke meninger ellers og brått er alt ok så lenge det er dine venner?

Anonymkode: 4dec6...cbf

Skrevet

Alder spiller liten rolle dersom det kun handler om sex. Men når du selv er over 40 er under 25 uaktuelt. 

Anonymkode: 60c65...0f1

Skrevet

Nå er jeg 42 år, og har en datter på 19 år. Kunne da virkelig ikke tenke meg å ha sex med noen på hennes alder. Synes og det er veldig merkelig når godt voksne mennesker vil ha sex med tenåringer. For kun sex kunne jeg fått ned til 30 år, men forhold måtte de være 35 eller eldre, så ville jeg nok gått maks 10 år opp, både for sex og forhold. Jeg har stort sett alltid hatt yngre kjærester, har de vært eldre er det snakk om 1-2 år. 

Anonymkode: 7bd28...116

Skrevet

Jeg har brukt å tenke at inntil ti år eldre enn meg var ok, men så møtte jeg noen som er tretten år eldre og det klaffet. So far, so good. 

Yngre har aldri vært en aktuell problemstilling. Tenker vel at ned til 30 kunne gå an i prinsippet , jeg er 40 - men jeg har aldri opplevd tiltrekning den veien. 

Anonymkode: 5a18b...4ec

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Sex har ingen grense. Jeg har to elskere, en på 18, og en på 62. Er selv 37. Men eksen er like gammel som meg. 

Så klokt og fornuftig sagt. Trodde aldri jeg skulle høre slikt fra en kvinne, du har virkelig skjønt det. Kudos til deg !

Har hatt flere store aldersforskjeller "feil vei".  Den største var ei på 35 år eldre (33/68).  Frivillig sex har virkelig ingen aldersgrense så lenge begge er voksne eller er i noe avhengighetsforhold, økonomisk eller annet.

Anonymkode: 2a2a9...0da

Skrevet

Om det er så fornuftig sagt vet jeg ikke, men det er det som er sannheten. Er stor forskjell på disse to, det er variasjonen jeg liker. Han på 62 er en fantastisk øm elsker og vet akkurat hva han gjør, nok av erfaring. Men han på 18 er heller der at han tar meg hardt, og er mer duracell enn han på 62. De er gode begge to på hver sin måte, og de tilfredsstiller meg begge to på hver sin måte. 

Skrevet

Takk for alle svar

Ville aldri datet noen under 25 ( gutter ) eller 22 ( jenter ) ,Men synes damer ofte er mer tiltrekkende når de er mellom 40-55, veldig få jeg har vert med som er yngre, vert 2 da som har vert på min alder, når det kommer til menn synes jeg menn over 45 ofte ser veldig gamle ut,derfor er det ikke aktuelt med en eldre mann her, og gutter under 25 vil jeg ikke være med, synes mange av de er så barnslig

Skrevet

Jeg synes det er veldig rart at folk over 30 kan ligge med folk mer enn 8-10 år yngre enn dem. Forskjellen mellom 30 og 40 er kanskje ikke så stor, men det skjer enormt mye i løpet av 20-årene. For folk over 30 år å ligge med noen rundt 20 eller yngre klarer jeg ikke forstå. Jeg hadde følt meg som en overgriper. Det har noe med livserfaring og modenhet å gjøre. Jeg hadde kanskje følt det samme om jeg var 60 og den jeg skulle ligge med var 30. Hvis det er meningen at den ene skal ha en slags veiledende «eldre og voksen rolle» i livet ditt, så er det turn off. Man vil ikke ligge med faren sin eller ungen sin...

Anonymkode: 04ae9...db9

Skrevet

Jeg er 39. Kjæresten er 28. Veldig deilig. 😊

Anonymkode: 4341a...0ea

Skrevet
14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvis du er over tredve og har forhold til noen under tjue må du regnes som mentalt tilbakestående.

Anonymkode: 92645...f96

Eller pedofil

Anonymkode: b7a3b...380

Skrevet

Uinteressant tema. Jeg er 35, mannen min er 37. Vært sammen i mange mange år. Vurderer hverken 20-åringer eller 60-åringer når jeg har det bra der jeg er

Anonymkode: c3b62...cc2

Skrevet
15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg selv er 35 snart, ville aldri vert sammens med noen over 55 ( damer ) 45 ( menn) eller yngre enn 25 ( menn ) og ikke under 22 ( damer).

Men flere av mine nærmeste liker veldig yngre, har ei venninne som har en på 17 som elsker, synes det er altfor ung,men skal ikke dømme, som hun sier er det bare sex. og bestekameraten min er 35 og har akkurat blitt sammens med en 18 åring som jeg synes er altfor ung, men er dere valg

Er 43.

Hadde ikke hatt sex med menn under 26 (øvre grense er vanskeligere å definere) og ikke villet hatt et seriøst forhold til en mann under 30 eller over 55.

Anonymkode: bee14...54e

Skrevet

Jeg er 39 og vil ikke være med en mann under 35 år og ikke over 55 år. 

Skrevet
På 14.8.2020 den 8.05, Anonym bruker skrev:

Du har en tenåring som elsker? Fy fader for en ekkel kjerring du er.

Hadde klikket hvis min 18 årige datter hadde seg med en gubbe på 37🤢

Anonymkode: 68dec...69d

Skrevet

Forhold: +/- 5 år. Vil ha noen i samme generasjon som meg. 

Kun sex: 20-40 år ca. Få 20-åringer jeg finner interessante, skal sies. Men noen få finnes det. 

Er i 30-åra. 

Anonymkode: 0db29...8d5

Skrevet

Mye forskjellige meninger :)

men det er bra :) at dere kaller noen pedofile fordi de dater en 18 eller 20 åring synes jeg er og dra det for langt, hadde forstått det hvis man hadde vert 35 og datet en 14-15 åring, det er pedofili

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...