Anonym bruker Skrevet 13. august 2020 #1 Skrevet 13. august 2020 Kan barna komme og gå som de vil hos begge eller er barna kun hos den forelderen de er hos den uka? Må de si fra hvis de skal innom for å hente noe feks? Eller liker dere at de ringer og sier fra før de skal komme innom? Anonymkode: b218e...f6a
Anonym bruker Skrevet 13. august 2020 #3 Skrevet 13. august 2020 Hun får lov å komme og gå som hun vil. Har nøkkel. Men hun gjør det aldri. Hun er "tro" mot "systemet" Anonymkode: 2917c...089
Twintipp Skrevet 13. august 2020 #4 Skrevet 13. august 2020 Kommer og går akkurat som han vil! Er alltid velkommen i sitt eget hjem.. en selvfølge for oss.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2020 #5 Skrevet 13. august 2020 9 minutter siden, Twintipp skrev: Kommer og går akkurat som han vil! Er alltid velkommen i sitt eget hjem.. en selvfølge for oss. Ja, det er det jeg tenker. Vi er midt i brudd og leilighetene våre er straks klare. Så det er sånn jeg føler det også. Anonymkode: b218e...f6a
Anonym bruker Skrevet 13. august 2020 #6 Skrevet 13. august 2020 Vi har kode på døren og de kan gå mellom som de vil. Selvsagt, vil jeg nesten si. Jeg er mammaen deres uansett om det er partall eller oddetallsuker. Og dette er hjemmet deres, uavhengig av dag og tid på året. Kunne ikke falle meg inn å gi de følelsen av at de måtte spørre om å komme hit når de var hos far. Om de bare er ute og blir sulten eller tørst. Eller bare trenger en klem. Vil hente noe, eller bare lurer på noe. Alltid velkommen. Anonymkode: 1c043...833
Anonym bruker Skrevet 13. august 2020 #7 Skrevet 13. august 2020 Min eks er temmelig sjalu og hadde en stund stadig tynne unnskyldninger for å komme til innom. Da en av hans store barn låste seg inn hos meg uten å spørre fikk jeg nok. Jeg har derfor innført at alle må spørre - og få svar før de kommer. Sier selvsagt ja med mindre jeg har herrebesøk 😜 Våre fellesbarn er for små til å dra hit alene. Anonymkode: 07810...b36
CherryC Skrevet 13. august 2020 #8 Skrevet 13. august 2020 Klart barna må få komme å gå som de vil. Noe annet er jo bare snålt. Tenk å si til barnet «nei det er ikke din uke, så beklager».
Anonym bruker Skrevet 13. august 2020 #9 Skrevet 13. august 2020 De skal være hos den de er hos, med mindre annet er avtalt. Må si fra om de skal hente noe. Hun på 11 har nøkkel, hun på 7 har ikke. Anonymkode: 1d55d...17c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå