Gå til innhold

Frekt å kun bestille dessert på restaurant?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har planlagt bytur med minstemann i morgen og der er en restaurant der som har så mye gode desserter. Mini har lyst å gå å spise is der, men så tenker jeg er det frekt?

Anonymkode: f0e55...c5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan fint bestille dessert. Har arbeidet på restaurant og tro meg, ingen bryr seg eller hever et øyebryn over hva en bestiller. Kos deg på tur du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er smekk fult og dere opptar bordet like lenge som en full middag varer, da er det bitte litt frekt. Men tviler på at det er tilfelle nå, så da er det bare å kose seg.

Anonymkode: 07e19...fa7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jobber på restaurant og nei, det er ikke frekkt. Vi tar det som et kompliment at noen tar seg "bryet" med å komme kun for dessert. Da har vi gjort noe rett. Dessuten de som bestiller kun dessert opptar heller ikke bord så lenge. 

Anonymkode: 5e724...212

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jobber på restaurant og nei, det er ikke frekkt. Vi tar det som et kompliment at noen tar seg "bryet" med å komme kun for dessert. Da har vi gjort noe rett. Dessuten de som bestiller kun dessert opptar heller ikke bord så lenge. 

Anonymkode: 5e724...212

Samme tilbakemeldingene fikk jeg et sted jeg bodde for noen år siden. De hadde den mest utrolig gode, tunge, mørke, sjokoladekaken - himmelsk. Og de hadde spesialimportert en dessertvin kun med tanke på den sjokoladekaken, og på den tiden var de de eneste i landet som serverte den dessertvinen. Kombinasjonen med den kaken var helt vanvittig god kombinasjon! En venninne og jeg gjerne dit kun for å spise den kaken, og innimellom også med et glass av den dessertvinen. Himmelrike er nesten en underdrivelse :wub:  Åh, nå fikk jeg nesten abstinenser.

De som jobbet der sa at de syntes det var så trivelig at vi kom slik, og sa det samme, vi var bekreftelsen på at de hadde gjort noe riktig :)

Hi - kos deg sammen med Mini :)

Anonymkode: 1ade8...7c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...