GÃ¥ til innhold

Spiser jeg for lite eller passe? Gravid 📌


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid i uke 32 å er konstant mett egentlig. Men jeg spiser og barnet legger godt på seg. Var på ul sist uke å barnet ligger godt an vektmessig, ca 300g over normalen. 
 

i dag har jeg spist:

- 1 stor grov baguett med fire skiver brunost

- 2 brødskiver med karbonade.

Drukket 1l eplejuice da fra naturlig konsentrat (ca 500kcal) så jeg.  Ellers vann.

 

Har ikke forbrukt noe energi i dag. Dvs vært en liten tur på butikken, satt på to vaskemaskiner ellers ikke gjort noe fornuftig. 
 

Selv om menyen ikke er lik hver dag tror jeg det tilsvarer ca samme mengde mat. Pleier enkelte ganger å spise litt nøtter på kvelden. 

Anonymkode: ac7f8...c9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du spiser altfor lite, ikke er det sunt og ikke er det næringsrikt. Hvordan kan du være konstant mett på så lite mat?

Anonymkode: ce1e4...c5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres lite ut. 

Greit at man ikke har allverdens matlyst når kroppen er proppet av baby og det er så varmt som i dag, men du må jo få i deg mer næring. 

Frukt og grønnsaker er viktig, du trenger mat med farge på. 

 

Anonymkode: 4167d...0f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du spiser altfor lite, ikke er det sunt og ikke er det næringsrikt. Hvordan kan du være konstant mett på så lite mat?

Anonymkode: ce1e4...c5f

Hvor næringsrikt det er varierer da. Slenger på litt salat , og har jo grønnsaker til middag (bortsett fra nå).

 

Aner ikke. Med de to andre barna var jeg kronisk sulten. Nå er jeg alltid mett😅.

 

Hi

Anonymkode: ac7f8...c9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...