Gå til innhold

Trådløs støvsuger


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Lurer på å kjøpe en håndholdt trådløs støvsuger. Har sett på Dyson, men synes den virker litt tung? Har noen erfaring med den eller Philips speedpro max? Eller andre? Har noen prøvd den med mopp? 
Vil gjerne høre erfaringer. 😃

Anonymkode: 21a83...f71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, Pobie skrev:

Vi er veldig fornøyd med Bosch athlet. 

Ok! Takk! Er den lett og god å holde i? 😃

Anonymkode: 21a83...f71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har phillips speedpro Max Aqua tror jeg den het, den som har vunnet best i test xflere. Den som vasker og støvsuger. Kjøpte den for tre uker siden. Jeg har sikker lenge på den men avventet pga pris. Angrer overhode ikke, den er så bra. Jeg er bare rystet over hvor støvete det var hos meg 😅😅

Anonymkode: 1c706...58d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi har phillips speedpro Max Aqua tror jeg den het, den som har vunnet best i test xflere. Den som vasker og støvsuger. Kjøpte den for tre uker siden. Jeg har sikker lenge på den men avventet pga pris. Angrer overhode ikke, den er så bra. Jeg er bare rystet over hvor støvete det var hos meg 😅😅

Anonymkode: 1c706...58d

Takk for svar!! Er du fornøyd med vaskefunksjonen også? 😃

Anonymkode: 21a83...f71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Philips speedpro max er ute av produksjon. 

Anonymkode: d5f19...6d5

Ok! Det visste jeg ikke. Men det finnes vel en tilsvarende modell? 😃

Anonymkode: 21a83...f71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ok! Det visste jeg ikke. Men det finnes vel en tilsvarende modell? 😃

Anonymkode: 21a83...f71

Mulig det er den aqua som nevnes over. Jeg ville gjerne ha speedpro max selv men ble for sein, gitt ☺️

Anonymkode: d5f19...6d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar!! Er du fornøyd med vaskefunksjonen også? 😃

Anonymkode: 21a83...f71

https://www.power.no/x/p-747751/?gclid=EAIaIQobChMIq5itmrOW6wIVGhd7Ch1gMQU9EAAYASAAEgI03vD_BwE&gclsrc=aw.ds

 

Denne har jeg.

Ja egentlig. Syntes den vasker bra. Kommer ikke 100% til i hjørner, det blir det samme som en vanlig mopp. Elsker at det støvsuger samtidig da slipper man å samle opp hauger med møkk. Denne vasker penere enn når jeg vasker, får veldig lite skjolder 😅.

Anonymkode: 1c706...58d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ok! Takk! Er den lett og god å holde i? 😃

Anonymkode: 21a83...f71

Ja er veldig bra. Vi prøvde den og flere andre i butikken og vi likte den bedre enn dyson pga den var mye mer behagelig å holde i. Mye bedre sugekraft enn alle de andre vi prøvde, omtrent samme som Dyson. Hadde den første vi kjøpte i 5 år, så fikk den problemer med batteriet og vi kjøpte samme sort igjen pga vi prøvde alle de nye modellene som hadde kommet ut siden forrige gang vi kjøpte den og den var fremdeles best. Bruker den hver dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar! Jeg synes også at dyson virket tung å holde i. Skal ta en tur og se på dem igjen, men fikk veldig lyst på Philips nå ja. 😃

Anonymkode: 21a83...f71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mulig det er den aqua som nevnes over. Jeg ville gjerne ha speedpro max selv men ble for sein, gitt ☺️

Anonymkode: d5f19...6d5

Er det ikke denne? https://www.power.no/hjem-og-fritid/stoevsuger-og-rengjoering/haandstoevsuger/philips-fc682301-speedpro-max-haandstoevsuger/p-871867/?bvstate=pg:3%2Fct:r&gclid=CjwKCAjwps75BRAcEiwAEiACMZLshLGvmMVS_uoHRAXpYb8i8z8fHb0MMAkem9T2VPAcL8MBMd2sSBoC-d0QAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

Anonymkode: 21a83...f71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

58 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor kjøper du ikke heller en robot-støvsuger? 

Anonymkode: 50083...e8e

Ikke meg du spør, men jeg har begge deler. En robot i hver etasje, og en trådløs til å ta trapper, sofa, bilen, kjøkkenskuffer og småting som går raskere å ta med den trådløse enn å gå inn i appen og sende roboten ut på spot-cleaning. 

 

Anonymkode: 43ec0...bd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor kjøper du ikke heller en robot-støvsuger? 

Anonymkode: 50083...e8e

Jeg har også robotstøvsuger i tillegg. Men skal man «bare» støvsuge gress og grus i gangen er det bedre med en håndholdt støvsuger. Det samme ser jeg nå i sommer hvor ungene drar inn gress i stua fra terassen. Roboten vasker nede hver kveld når jeg legger ungene. I tillegg bruker keg Philips til flekkvasking av ungenes soverom. Hvis de har hatt besøk, spist kjekt eller søla litt på rommet. Da flekkvasker jeg rommet deres, gangen og der de har gått😅. Med straks tre små barn må man ta litt raske løsninger innimellom. 

Anonymkode: 1c706...58d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Jeg har robotstøvsuger fra før. Den er fantastisk, tar over gulvene hver dag. Men til trapper, sofa og flekker/smulesøl og bilen er det greit å ha en håndholdt også. 
Har hatt en elektrolux ergorapido i sikkert 10 år, men nå når den har takket for seg trenger jeg en ny.

Takker for gode tips, og hører gjerne på flere erfaringer. 😃

Anonymkode: 21a83...f71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har phillips speedpro Max Aqua å er veldig fornøyd. Den støvsuger både når du kjører frem og tilbake, det er det ikke alle støvsugere som gjør. Spør du meg er det en stor fordel, dyson gjør ikke det tror jeg. Lett å håndtere til og med for meg som er svak i armene😜. Støvsuger utrolig bra. Såpass bra at jeg blir litt sjokkert av hvor mye møkk som finnes på gulvene mine til tross for både hyppig vask og støvsuging. Denne har også lys foran. Jeg trodde ikke det skulle bety noe men innser at det lyset lyser opp støvet så man enkelt ser hvor man bør støvsuge😅. Moppefunksjonen er jeg også fornøyd med.  Mye utstyr som følger med. Verdt pengene så langt. Utrolig deilig å slippe den store støvsugeren med ledning å alt, den har jeg ikke brukt etter at jeg kjøpe håndholdt😊.

 

Det finnes mange tester ute på nettet om du googler. Denne har gjort det bra, ligget på topp sammen med dyson. 

Anonymkode: 1c706...58d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.8.2020 den 23.14, Anonym bruker skrev:

Jeg har phillips speedpro Max Aqua å er veldig fornøyd. Den støvsuger både når du kjører frem og tilbake, det er det ikke alle støvsugere som gjør. Spør du meg er det en stor fordel, dyson gjør ikke det tror jeg. Lett å håndtere til og med for meg som er svak i armene😜. Støvsuger utrolig bra. Såpass bra at jeg blir litt sjokkert av hvor mye møkk som finnes på gulvene mine til tross for både hyppig vask og støvsuging. Denne har også lys foran. Jeg trodde ikke det skulle bety noe men innser at det lyset lyser opp støvet så man enkelt ser hvor man bør støvsuge😅. Moppefunksjonen er jeg også fornøyd med.  Mye utstyr som følger med. Verdt pengene så langt. Utrolig deilig å slippe den store støvsugeren med ledning å alt, den har jeg ikke brukt etter at jeg kjøpe håndholdt😊.

 

Det finnes mange tester ute på nettet om du googler. Denne har gjort det bra, ligget på topp sammen med dyson. 

Anonymkode: 1c706...58d

Takk for svar! Fristet til å kjøpe denne ja. Vanlige støvsugere tåler jo ikke fukt, men denne må vel tåle om det kommer vann inn i den fra moppen? 

Anonymkode: 21a83...f71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...