Gå til innhold

Korona og røde land, betyr det....

Anbefalte innlegg

Skrevet

At borgere fra røde land ikke kommer inn til Norge?

Nå tenker jeg på alle turister som ville på ferie til Norge. Vil de bli avvist?

Anonymkode: ca3b3...abc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hva tror du at det betyr?

Anonymkode: 4ffb8...e04

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, hva tror du at det betyr?

Anonymkode: 4ffb8...e04

Eller betyr det at de må i karantene når de kommer til Norge? Hva tror du?

Anonymkode: 18bfc...5f7

Skrevet

Grunnen til at jeg spør er jo nettopp fordi jeg ikke vet. Herlighet, er det så vanskelig å svare...

Så turister som ville på ferie til Norge, vil bli avvist, ikke karantene, men avvisning?

Skrevet
51 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Grunnen til at jeg spør er jo nettopp fordi jeg ikke vet. Herlighet, er det så vanskelig å svare...

Så turister som ville på ferie til Norge, vil bli avvist, ikke karantene, men avvisning?

De får vel komme inn om de oppfyller alle krav. Bosted med egen inngang, bad og kjøkken. Hoteller utgår, de tar vel ikke inn turister som må sitte ti dager i karantene vil jeg tro?!  Så går jo ti dager av ferien til karantenen, HVEM gidder dét? Det er altså åpent men helvetes mye krav og mange dager går med på ingenting. 

Anonymkode: 5da3c...f73

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

De får vel komme inn om de oppfyller alle krav. Bosted med egen inngang, bad og kjøkken. Hoteller utgår, de tar vel ikke inn turister som må sitte ti dager i karantene vil jeg tro?!  Så går jo ti dager av ferien til karantenen, HVEM gidder dét? Det er altså åpent men helvetes mye krav og mange dager går med på ingenting. 

Anonymkode: 5da3c...f73

Men hvem sjekker at de overholder karantenen? Er de dumme nok til å reise er de dumme nok til å drite i karantenen..

Anonymkode: 4d64d...0e0

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det er en ren tankeøvelse. Det har vært turister i Norge gjennom hele lockdownperioden. Norge har ikke noe apparat for å avvise folk på grensen.... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...